Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Wij leveren over 6 weken onze eerste groepsstal op.
24/7 keuze tussen paddock/stenen plaats/loopstal.
In de zomer van 09.00 tot 17.00 aangesloten op het land ook.
Onbeperkt voordroog voer.
In 2020 oplevering ruiterroutes nieuwe Driemanspolder, dus nog betere buitenrij mogelijkheden.
Altijd welkom om te komen kijken. Voor een beeld van onze accomodatie:
http://www.staldegroenemeer.nl
lifaya schreef:Wij kwamen de paardenhoeve tegen in monster maar er is online niet veel over te vinden. Mensen hier die wat meer kunnen vertellen?
Babootje schreef:lifaya schreef:Wij kwamen de paardenhoeve tegen in monster maar er is online niet veel over te vinden. Mensen hier die wat meer kunnen vertellen?
Stallen klein, donker, onderhoud achterstallig, binnenbak aanwezig maar bodems in slechte staat. Er is wel weiland maar volgens mij beperkt. Er wordt gebouwd aan de Westlandse Zoom en de weidegang die er nu nog is zal op termijn wel weg gaan.
Kokoskoekje schreef:Ik heb een tijdje geleden een soortgelijk topic geopend en heb tot de dag van vandaag niks geschikts gevonden![]()
Ik volg hier dus even mee!
Esther28 schreef:Kokoskoekje schreef:Ik heb een tijdje geleden een soortgelijk topic geopend en heb tot de dag van vandaag niks geschikts gevonden![]()
Ik dus precies hetzelfde...denk echt dat er een flinke markt voor is hoor. Groepstallen/uitloop/paddock paradise en wat luxe voor de eigenaar. Jammer dat vooral hier in het westen nog vooral de ophokcultuur geldt.
Leo schreef:Ik zou zeker de Groene Meer overwegen, zeker met oog op goede faciliteiten, uitrijmogelijkheden, mooi weiland en de nieuwe groepsstal biedt daar een absolute meerwaarde op!
Zelf sta ik daar een paar km vandaan op een wat kleinere stal, die ook twee groepsstallen heeft (ev. wachtlijst voor de groepen heb ik geen zicht op maar kun je naar informeren) en daarnaast een aantal paarden op stal die overdag in zandpaddocks staan. De faciliteiten zijn allemaal wat minder luxe, maar wel weer mooie uitrijmogelijkheden (direct aan de Vlietlanden). http://www.fourstarstables.nl
Esther28 schreef:Leo schreef:Ik zou zeker de Groene Meer overwegen, zeker met oog op goede faciliteiten, uitrijmogelijkheden, mooi weiland en de nieuwe groepsstal biedt daar een absolute meerwaarde op!
Zelf sta ik daar een paar km vandaan op een wat kleinere stal, die ook twee groepsstallen heeft (ev. wachtlijst voor de groepen heb ik geen zicht op maar kun je naar informeren) en daarnaast een aantal paarden op stal die overdag in zandpaddocks staan. De faciliteiten zijn allemaal wat minder luxe, maar wel weer mooie uitrijmogelijkheden (direct aan de Vlietlanden). http://www.fourstarstables.nl
Maar ook alleen voor ruinen die groepstal
Esther28 schreef:Kokoskoekje schreef:Ik heb een tijdje geleden een soortgelijk topic geopend en heb tot de dag van vandaag niks geschikts gevonden![]()
Ik dus precies hetzelfde...denk echt dat er een flinke markt voor is hoor. Groepstallen/uitloop/paddock paradise en wat luxe voor de eigenaar. Jammer dat vooral hier in het westen nog vooral de ophokcultuur geldt.