Na val van paard,iemand dit al eens gehad?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smurf10

Na val van paard,iemand dit al eens gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-20 15:03

Hoihoi, ik ben pas geleden van mijn paard afgevallen.
Nu ben ik op mijn zijkant terecht gekomen.dan zou je denken dat je last zou krijgen van je heup,maar ik heb juist pijn aan mijn schaambeen.
Vind dit een beetje een vreemde plek.Nu weet ik niet of het komt omdat ik voor op mijn zadel ben terecht gekomen of door de val zelf. Heeft iemand dit ooit gehad?En zo ja,hoelang duurde het voordat je er weer af was?
Heb heel licht pijn aan mijn onderrug en stuit,maar dat schaambeen is toch wel het ergste.Baal ook best dat ik nu even niet kan rijden.

Anoniem

Re: Na val van paard,iemand dit al eens gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:04

Niet het zelfde als jou. Maar ben er wel afgevallen naar mijn idee op m'n kont. Kon toen niet meer lopen van de pijn in m'n voet. Heel apart.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:06

Weet niet hoe lang het geleden is en of je verder nog klachten hebt maar door de klap hoeft je heup niet stuk te zijn maar kan er wel wat met je schaambeen/bekken zijn, ga er mee naar de huisarts wanneer je het niet vertrouwd.

Jazzie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:07

Heb dit ook gehad na een val in september. Ben toen naar het ziekenhuis moeten gaan voor een scan, maar er was niks mis met mijn schaambeen. Had wel een hersenschudding en wat serieuze blauwe plekken.
De pijn aan mijn schaambeen heeft een dikke week geduurd voordat het volledig weg was, de rest heeft wat langer geduurd ;)

Als je je zorgen maakt kan je altijd eens langs bij de dokter :o

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:08

Als de pijn flink is dan zou ik toch even naar de huisarts gaan, schaambeen kan je makkelijk breken met een val op de zijkant. Je zult niet de eerste ruiter zijn met zo'n blessure.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:41

Dit topic hoort op school, studie en werk maar omdat TS te weinig berichten daarvoor heeft kan ik het topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.