Stal omgeving Voorne Putten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elverano

Stal omgeving Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-20 17:47

Hoi
Iemand tips voor een kleinschalige pensionstalling in de buurt van Spijkenisse of binnen 15 min aan te rijden?

Het gaat om een jaarling merrie, momenteel in de opfok en daar ging mijn voorkeur ook altijd naar uit maar ik merk dat ik toch wel heel veel moeite heb om mijn meisje uit handen te geven. Het mooiste zou zijn als ik ergens een middenweg zou kunnen vinden, bijv een pensionstal waar nog een jong paardje staat waar ze mee naar buiten kan.

Uiteraard hebben we verder niet veel nodig maar het moet wel een adresje zijn waar kinderen ook welkom zijn, gezien mijn kinderen (2) regelmatig mee komen.

Ik hoop op reacties
Groetjes

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stal omgeving Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:51

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Elverano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-20 18:26

C_arola schreef:
Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Dank je wel

madoliefje

Re: Stal omgeving Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:41

je hebt verschillende stallen, stal mourou (als ik het goed spel), daar tegenover zit nog een stal. sp stables in oudenhoorn. en natuurlijk verschillende manege , (hoogvliet , kraak en simonshaven) ook heb je nog een manege in hekelingen (willemshof) in geervliet zitten ook nog 2 pensionstallen.

Elverano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-20 10:09

madoliefje schreef:
je hebt verschillende stallen, stal mourou (als ik het goed spel), daar tegenover zit nog een stal. sp stables in oudenhoorn. en natuurlijk verschillende manege , (hoogvliet , kraak en simonshaven) ook heb je nog een manege in hekelingen (willemshof) in geervliet zitten ook nog 2 pensionstallen.

Dank je!