Goede chiropractor gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Goede chiropractor gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 14:18

Mijn pony is wat scheef. En naarmate we haar nu wat meer oppakken (ze is nog maar 5) lijkt de scheefheid juist wat toe te nemen ondanks het op de juiste manier (met begeleiding!) rechtrichten.

Er zijn geen hele grote problemen en er zijn geen kreupelheden. Maar voor mijn gevoel zit er iets in de basis van het bewegingsgestel niet goed. Uiteraard al een dierenarts laten komen en behalve een wat zwakker achterbeen kon zij niks vinden. Zij vond foto's maken (nog) niet nodig.

Voordat ik nu verder ga met oppakken wil ik dat er een keer heel goed naar mijn pony gekeken wordt door een chiropractor. Ik heb al meermaals een paardenfysio uit de regio laten komen. Maar die oppervlakkige massages lijken even effect te hebben maar geen grote veranderingen teweeg te brengen. Ik heb de man/vrouw met de hamer nodig :j :')

Ik woon in Zeeland en naar mijn weten hebben we geen goede chiropractor. Of weet iemand er wel een? We kunnen er best een stukje voor rijden, geen probleem. Maar liever niet langer dan anderhalf uur vanaf Walcheren.

Iemand dé tip voor me?

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:10

Tunna Morriën (zelf erg goede ervaring mee) ik weet alleen of zeeland haar werkgebied is. Ze werkt ook samen met kliniek Emmeloord.

En anders misschien Morgan Lashley?

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:27

Kims schreef:
Mijn pony is wat scheef. En naarmate we haar nu wat meer oppakken (ze is nog maar 5) lijkt de scheefheid juist wat toe te nemen ondanks het op de juiste manier (met begeleiding!) rechtrichten.

Er zijn geen hele grote problemen en er zijn geen kreupelheden. Maar voor mijn gevoel zit er iets in de basis van het bewegingsgestel niet goed. Uiteraard al een dierenarts laten komen en behalve een wat zwakker achterbeen kon zij niks vinden. Zij vond foto's maken (nog) niet nodig.

Voordat ik nu verder ga met oppakken wil ik dat er een keer heel goed naar mijn pony gekeken wordt door een chiropractor. Ik heb al meermaals een paardenfysio uit de regio laten komen. Maar die oppervlakkige massages lijken even effect te hebben maar geen grote veranderingen teweeg te brengen. Ik heb de man/vrouw met de hamer nodig :j :')

Ik woon in Zeeland en naar mijn weten hebben we geen goede chiropractor. Of weet iemand er wel een? We kunnen er best een stukje voor rijden, geen probleem. Maar liever niet langer dan anderhalf uur vanaf Walcheren.

Iemand dé tip voor me?

Jack Jasperse?
Van praktijkencentrum Jasperse in Vlissingen?
Weet niet of hij het nog doet.

Verder weet ik wel een osteopaat maar geen chiropractor.

mavantos

Re: Goede chiropractor gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:40

zefier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:12

Kims

Re: Goede chiropractor gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 21:31

Ik wist dus niet dat Jasperse ook paarden behandelde! Nu wel, fijn. Hebben jullie persoonlijke ervaringen?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 21:33

yvje86 schreef:
Verder weet ik wel een osteopaat maar geen chiropractor.

Ik sta ook open voor osteopathie. Welke tip heb je?