Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Als je hem castreert maak je iets meer kans en kan hij ook met andere paarden lopen. Of schapen of geitjes. 50 euro lijkt me niet realistisch, eerder het dubbele.
Art_Ificious schreef:Suzanne F. schreef:Als je hem castreert maak je iets meer kans en kan hij ook met andere paarden lopen. Of schapen of geitjes. 50 euro lijkt me niet realistisch, eerder het dubbele.
Waarom zou 50€ niet kunnen?
Ik betaal 70€ per paard per maand. En heb 1,3 HA ter beschikking. Hooi betaal ik wel apart dit zijn balen van 350-400kg.
Er zijn ook mensen die maar 700€/jaar betalen voor een weitje. Dus het kan zeker wel goedkoop
Ikbenelisa schreef:Bij boeren of gewoon bij iemand die een weilandje over heeft kan je vgm best wel goedkoop staan, er staat het liefst onder 50 dus iets erboven kan! Verder vind ik t belangrijk dat als er geen andere pony’s beschikbaar zijn er in ieder geval andere dieren zijn, vandaar dat stuk zegmaar!
Art_Ificious schreef:Suzanne F. schreef:Als je hem castreert maak je iets meer kans en kan hij ook met andere paarden lopen. Of schapen of geitjes. 50 euro lijkt me niet realistisch, eerder het dubbele.
Waarom zou 50€ niet kunnen?
Ik betaal 70€ per paard per maand. En heb 1,3 HA ter beschikking. Hooi betaal ik wel apart dit zijn balen van 350-400kg.
Er zijn ook mensen die maar 700€/jaar betalen voor een weitje. Dus het kan zeker wel goedkoop
Ikbenelisa schreef:Castreren is inderdaad een goeie optie, alleen zit ik nogal met het geld... een castratie kost natuurlijk niet niks. Ik heb een hele leuke op t oog en zoek nu een plekje waar die kan staan en dan ga ik met Mn ouders zitten hoe we t kunnen doen en wat ik bijv moet lenen van Mn ouders. Ik hoop eigenlijk geluk te hebben en iets leuks te vinden!
Adjepatatje8 schreef:Er wordt hier gevraagd of iemand een wei weet. Ik zie hier alleen maar adviezen over castratie en wel of niet aan een pony beginnen.
Adjepatatje8 schreef:Er wordt hier gevraagd of iemand een wei weet. Ik zie hier alleen maar adviezen over castratie en wel of niet aan een pony beginnen.
Ikbenelisa schreef:Mensen, ik doe men best en ik vraag om hulp van jullie, ik zie de kosten idd en ik zie in dat het veel is! Ik probeer wat ik kan en zie waar ik eindig, ik heb geen spoed hierachter zitten omdat ik nog geen pony heb enz maar ik probeer wat leuks voor mezelf te vinden en er over na te denken.