De zoekfunctie heb ik al gebruikt, maar het gaat bij mij om een vrij unieke combinatie en ik realiseer mij ook dat ik zoek naar een pensionstalling als een speld in een hooiberg.
Het gaat om een rijpaard hengst van 6 jaar en minipaard ruin van 6 jaar. De hengst kan naast merries op stal staan en achter draad naast merries op de weide. Het is sowieso een brave goedzak, zonder hengstenmanieren. Ze zijn gewend dag en nacht samen te staan, dus in 1 stal en in de weide/paddock. Dit wil ik ook absoluut behouden.
Eisen:
* Grote stal (hebben nu 25 m2 dat past prima), waarin ook de mini naar buiten kan kijken (het uitzicht op Eston kan wellicht gaan vervelen

* Dagelijks weidegang, s'winters mag paddock, minimaal 8 uur
* Volpension, door mijn baan kan ik niet ze binnen of buiten zetten en meerdere malen per dag voeren, stallen uitmesten bij voorkeur ook niet.
* 'Individuele' weidegang/paddock, met z'n tweeën dan dus.
* Minimaal buitenbak met goede bodem en licht, ben een wedstrijdruiter en wil het jaar rond kunnen trainen.
Wensen:
* De grootste wens is een uitloopstal met paddock (wel enigszins een formaat waarin ze kunnen bewegen 3 meter noem ik geen paddock), dit lijkt mij absoluut het fijnste voor de jongens

* Binnenbak
* Wedstrijdlocatie in de buurt
Het gaat ongeveer om de regio Apeldoorn, Amersfoort, Barneveld, Epe, Beekbergen, Harskamp.
Belangrijkste vind ik dat ze veel buiten komen, maar ik wil ook fijn kunnen trainen.

Alvast bedankt voor het meedenken!