Paardendekens wassen NH

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lshannah

Paardendekens wassen NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-19 15:07

Normaal breng ik mijn dekens altijd naar een adres in de Beemster, maar die kan in dit geval pas in het nieuwe jaar wassen. Wie weet een ander adres (niet te belachelijk ver vanaf Zaandam of Hilversum) waar ik 3 a 4 dekens kan laten wassen en het niet al te lang duurt?

Alvast enorm bedankt!

moniek21

Re: Paardendekens wassen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 15:42

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:10

Diegene die Moniek21 aanraadt lijkt me niet echt een goed plan: [TAO] Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden? . Dat topic gaat over deze dekenwasserij en de problemen ermee, waarvan een groot deel niet naar tevredenheid is opgelost.

Ishannah, ik zou het zo niet durven zeggen, je zit nu natuurlijk ook met de kerstdagen en oud en nieuw.
O ja, ik weet niet of je dit te ver vindt en of ze dan wel voor 1 januari klaar zijn, je kan ze even bellen: https://www.braaaf-ruitershop.nl/braaaf ... rt_winkel/ .
Laatst bijgewerkt door Jet op 17-12-19 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

cissy

Re: Paardendekens wassen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:14

Bij een aantal grote benzinepompen en bij Karwei staan grote wasmachines waar je je dekens kunt wassen. Niet aan te raden voor dekens met speciale coating ivm het wasmiddel wat je niet zelf kunt kiezen. Maar voor bij staldekens een prima optie.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 00:57

Jet schreef:
Diegene die Moniek21 aanraadt lijkt me niet echt een goed plan: [TAO] Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden? . Dat topic gaat over deze dekenwasserij en de problemen ermee, waarvan een groot deel niet naar tevredenheid is opgelost.

Ishannah, ik zou het zo niet durven zeggen, je zit nu natuurlijk ook met de kerstdagen en oud en nieuw.
O ja, ik weet niet of je dit te ver vindt en of ze dan wel voor 1 januari klaar zijn, je kan ze even bellen: https://www.braaaf-ruitershop.nl/braaaf ... rt_winkel/ .

Oja Braaaf ken ik wel, is ietwat uit de richting, maar als er niks dichterbij is.. dank voor de tip!

Ik had inderdaad over de optie zelf ergens wassen gedacht, maar zit met waterdicht maken ed.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 01:11

Hee wat grappig dat ik dit tegenkom. Ik wilde mijn deken ook gaan langsbrengen maar kreeg ook vanmiddag bericht dat het pas na 1 januari kon. Ik breng mijn dekens morgen naar Epplejeck in Heemskerk. Volgens de site kun je ze dan binnen 1 week weer ophalen, afhankelijk van wat hun wasdag is.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 01:28

Merell123 schreef:
Hee wat grappig dat ik dit tegenkom. Ik wilde mijn deken ook gaan langsbrengen maar kreeg ook vanmiddag bericht dat het pas na 1 januari kon. Ik breng mijn dekens morgen naar Epplejeck in Heemskerk. Volgens de site kun je ze dan binnen 1 week weer ophalen, afhankelijk van wat hun wasdag is.

Ik denk dat ik daar ook maar voor ga haha. Ben zo gewend altijd naar een adres te gaan. Dank voor je tip!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 05:48

lshannah schreef:
Merell123 schreef:

Ik denk dat ik daar ook maar voor ga haha. Ben zo gewend altijd naar een adres te gaan. Dank voor je tip!

Dan zou ik wel eerst informeren of ze niet toevallig de ophaaldag op woensdag hebben, want dan wordt het alsnog volgend jaar dat je hem op kan halen en hoe het zit met de feestdagen, of er dan geen langere termijn voor staat. Overigens zal dat laatste misschien ook bij andere zaken gelden rond de feestdagen hoor.