Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Diegene die Moniek21 aanraadt lijkt me niet echt een goed plan: [TAO] Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden? . Dat topic gaat over deze dekenwasserij en de problemen ermee, waarvan een groot deel niet naar tevredenheid is opgelost.
Ishannah, ik zou het zo niet durven zeggen, je zit nu natuurlijk ook met de kerstdagen en oud en nieuw.
O ja, ik weet niet of je dit te ver vindt en of ze dan wel voor 1 januari klaar zijn, je kan ze even bellen: https://www.braaaf-ruitershop.nl/braaaf ... rt_winkel/ .
Merell123 schreef:Hee wat grappig dat ik dit tegenkom. Ik wilde mijn deken ook gaan langsbrengen maar kreeg ook vanmiddag bericht dat het pas na 1 januari kon. Ik breng mijn dekens morgen naar Epplejeck in Heemskerk. Volgens de site kun je ze dan binnen 1 week weer ophalen, afhankelijk van wat hun wasdag is.
lshannah schreef:Merell123 schreef:Hee wat grappig dat ik dit tegenkom. Ik wilde mijn deken ook gaan langsbrengen maar kreeg ook vanmiddag bericht dat het pas na 1 januari kon. Ik breng mijn dekens morgen naar Epplejeck in Heemskerk. Volgens de site kun je ze dan binnen 1 week weer ophalen, afhankelijk van wat hun wasdag is.
Ik denk dat ik daar ook maar voor ga haha. Ben zo gewend altijd naar een adres te gaan. Dank voor je tip!