Instructie in het Engels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Instructie in het Engels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 15:57

Hallo Bokkers!

Mijn vriend vindt paarden helemaal geweldig en rijdt regelmatig een rondje op mijn verzorgpaarden. Hij is nergens bang voor en ik probeer hem zo goed mogelijk uit te leggen waar op te letten e.d.
Echter spreekt mijn vriend (nog) geen Nederlands, en ondanks dat mijn Engels heel goed is weet ik niet zo goed hoe alle termen gebruikt moeten worden..

Ik zou hem graag eens wat echte rijlessen cadeau willen doen. Het liefst ook op andere paarden, bij ons is de ondergrond op dit moment niet geschikt.

Wie weet een instructeur die in het Engels les kan geven? Het liefst een beetje in de buurt van Utrecht/Ede.

Alvast bedankt! :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:15

Online zijn hele lijsten te vinden met paardentermen in verschillende talen. Mijn man moest onlangs les geven in het Engels omdat we bij ons op de manege 2 lessen kinderen vd internationale school hebben en hij in moest vallen, toen hebben we zitten Googlen.
Qua lessen denk ik dat je gewoon maneges moet bellen en vragen of ze les kunnen geven in het Engels.

Suzanne F.

Re: Instructie in het Engels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:03

Jeroen Hulsman! Schalkwijk. Geeft in vloeiend Engels les, is ook maandelijks in Engeland te vinden om les te geven.