Stal gezocht in Rotterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xamavix

Stal gezocht in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 17:05

Beste bokkers,

Op dit moment sta ik op een kleinschalige doe het zelf stal. Ik koop over een paar weken een tweede paard. Die wil ik graag op een goede pension stal zetten, maar kan niet veel vinden. Misschien dat iemand iets kent.

Eisen
- minimaal 20x40 bak
- genoeg buiten elke dag
- longeercirckel
- poetsplaatsen
- het liefst ook binnenbak
- weidegang zou fijn zijn, zo niet wel minimaal 8 uur in paddock

Hoop dat iemand iets weet

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 22:49

Wat vind je genoeg buiten? En wil je echt in Rotterdam zelf of er omheen ook goed? Wat is je budget?

Edit: ik keek met mijn neus :+

Neeleman en Hoogerbrugge niets voor je?

ClauH

Re: Stal gezocht in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 22:51

Fair2horses heeft stallen vrij volgens mij?

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 22:58

ClauH schreef:
Fair2horses heeft stallen vrij volgens mij?

Ook een goede inderdaad, zeker nu ze de stallen gaan vergroten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 23:38

Manege de [naam]? :) 's Zomers sowieso permanent beschikking tot weidegang (zowel privé als in de kudde op een heel groot stuk grond), en sinds kort zijn er voor de winter ook paddocks. Mooie ruime, lichte stallen, meerdere rijbanen (zowel binnen als buiten), longeercirkels, stapmolen, solarium, wasplaatsen, etcetera... en bovenal is de sfeer ontzettend goed. Het is er altijd gezellig en ondanks dat het groot is kent iedereen eigenlijk wel iedereen. Ook hele goede instructie ter plekke.

Je bent altijd welkom! Kom vooral even langs voor een kopje koffie en om even te komen kijken; er is altijd wel iemand van de familie om je rond te leiden. Zelf werk ik ook achter de bar, en er is nooit één dag geweest in de 12 jaar dat ik er kom dat er iets vervelends is voorgevallen. Topplek. :j

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 23:43

Oehh hebben ze daar nu paddocks!?
Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? Hoe lang mogen ze daar in, is er buitenzetservice etc? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 01:31

Er is een buitenzetservice, ja. Volgens mij is overal wel een service voor. Het beste kan je gewoon even langs gaan of even bellen; iedereen is stuk voor stuk ontzettend aardig en gastvrij, en ze kunnen je daar alles uitleggen.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 10:17

Resistance schreef:
Er is een buitenzetservice, ja. Volgens mij is overal wel een service voor. Het beste kan je gewoon even langs gaan of even bellen; iedereen is stuk voor stuk ontzettend aardig en gastvrij, en ze kunnen je daar alles uitleggen.

Dat is helaas niet mijn ervaring. Wel van wat jaren geleden, dus misschien moet ik het weer eens proberen. Woon namelijk wel echt om de hoek :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 10:48

Jaren geleden is natuurlijk niet echt een ervaring als je er kort geleden niet meer bent geweest. :) Ook niet eerlijk tegenover het bedrijf om dat dan op internet te zetten. Ga eens langs, zou ik zeggen; je bent altijd welkom. :)

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 11:43

Wat een onzin, dat dat niet gedeeld zou mogen worden. Ik zeg toch eerlijk dat dat van jaren geleden is? Sterker nog, ik overdrijf er zelfs nog over in het voordeel van de manege, want zo lang geleden was het nou ook weer niet en ik deel de precieze ervaring niet eens.
Je bericht sluit overigens wel aan bij die ervaring, maar je hebt gelijk. Ik geef het zeker een kans en kom graag een keer langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 12:06

Sorry, mijn bericht was niet op een vervelende manier bedoeld, jammer dat dat wel zo overkomt. Wellicht dat ik het verkeerd verwoord heb.