Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
streep schreef:Stal de bergen in nederhorst te berg. Kan je vanaf Amsterdam eerst naar je paard en dan doorrijden naar Hilversum. Heb ik een tijd gedaan en ging super.
spotsontop schreef:Stal Evers doet toch ook warmbloeden? Alleen niet op de 24/7 weide. Wel in de inloopstallen dacht ik
Gulpje schreef:streep schreef:Stal de bergen in nederhorst te berg. Kan je vanaf Amsterdam eerst naar je paard en dan doorrijden naar Hilversum. Heb ik een tijd gedaan en ging super.
Goede tip!
Vanaf Amsterdam is het ongeveer 35 minuten zonder file en dan naar Hilversum iets meer dan een kwartier. Je kan kiezen voor vol- of halfpension en ook uit hele dagen paddock of halve. In de zomer de hele dag weidegang. We hebben een 20-60 buitenbaan en een 20-40 binnenbaan. De laatste was een oude stal vroeger en er staan palen op de AC lijn maar daar leer je alleen maar van sturen.
YoniB schreef:Ik heb een tijd gestaan naast de menschool in Soest. Zijn 2 stallen naast elkaar, de menschool zelf biedt pensionstalling aan maar haar schoonvader ernaast ook. Paarden stonden zomer hele dag op de wei, winter op het verharde stuk en pad naar achter (echt nog wel een groot stuk). Nachten altijd binnen. Volpension en hele lieve mensen. Er zit een kleine buitenbak bij, maar je kan de bak van schoondochter er per maand bijhuren. Ik heb er fijn gestaan, vond alleen dat je redelijk vaak niet in de bak bij de buren mocht omdat ze bang waren dat de bodem beschadigde.. Maar wie weet zijn ze daar nu wat losser in. Ik betaalde voor deze stal ver onder je maximumbedrag. Is nu wel al 6-7 jaar geleden.
Hoe de stalling bij de menschool zelf was weet ik niet, maar daar zou je ook nog kunnen kijken.