Instructrice gezocht omgeving Bergschenhoek/De Rotte/Zevenhuizen
Per 1 december ga ik verhuizen en mijn 12 jarige E pony Jip gaat met mij mee, zijn nieuwe stek ligt bij de Rotte aan de kant van zevenhuizen. Ik heb op dit moment een hele fijne instructrice maar de afstand voor haar is te ver. Ik ben dus per december op zoek naar een andere instructrice. Het zou fijn zijn als iemand op mijn huidige plek (Hilversum) nog kennis kan komen maken zodat ik direct na de verhuizing hier begeleiding bij kan krijgen.
Hier wat info over ons ;
- Jip is nu 2 jaar bij mij, hij is een haflinger/NRPS ruin met een eigenwijs karakter, wilt graag voor je werken maar duidelijkheid is hierin wel belangrijk. Hij is braaf maar heeft wel een handleiding . Zoek niet iemand die er meteen een slof omheen gooit bijv. maar geduld en rust brengt en weet met wat voor een paard ze te maken heeft. Ik kan soms onzeker zijn tijdens het rijden dus het is ook fijn als iemand hier mee om kan gaan.
- Dressuurmatig rijden we B niveau, af en toe een wedstrijdje vinden we zeker leuk. Hogere dressuurwerk hoeft niet van ons maar vooruitgang is altijd fijn
- betrouwbaar iemand die afspraken nakomt/op tijd komt etc.
- Jip vind springen fantastisch, ik vind dit soms nog spannend maar wil het wel graag blijven doen voor afwisseling. Begeleiding hierin zou ook heel fijn zijn.
- geen belachelijke hoge prijzen, ik wil graag wekelijks les en betaal op dit moment €25 per uur.
Ik zie graag positieve reacties tegemoet, de verhuizing opzich is al heel spannend voor ons beide
Groetjes Nicole en Jip