Ik weet niet of ik het juiste subforum te pakken heb, verplaats gerust indien niet

Ik ben momenteel bezig met de opleiding tot gediplomeerd sportpaarden masseur; als ik deze afrond wil ik mezelf kleinschalig gaan aanbieden hierin.
Naast het masseren ben ik al jaren instructrice (ORUN) en geef ik les en coaching in meerdere disciplines alsmede voer advies/inzet van supplementen en fytotherapie.
Redelijk breed inzetbaar dus

Nou ploppen de 'masseurs en -pathen' natuurlijk bij bosjes uit de grond de laatste jaren en aangezien ik mijn kennis en kunde breed in wil gaan zetten leek het mij leuk mezelf ook in mijn behandelingen te onderscheiden.
Met mijn chiropractor laatst een heel gesprek gehad over het bijhouden van een soort logboek per paard/klant en zo ontstond bij mij het idee om bij iedere behandeling een kort verslag van de intake uit te werken en ook een korte briefing met adviespunten mee te geven zodat paard en eigenaar gericht ergens mee vooruit kunnen.
Echter, dit uitwerken kost tijd.
Die tijd wil ik in eerste instantie niet door belasten aan mijn klant; ik hoef hier niet rijk van te worden namelijk dus probeer ik mijn prijzen scherp te houden zodat ook iemand met een wat kleinere portemonnee eens zijn/haar paard kan laten behandelen.
Echter, voordat ik er zélf heel veel tijd in ga steken zou ik graag van bokkers horen of men dit op prijs zou stellen?
Concrete vraag: Stel, je boekt mij voor een massage bij je paard(of komt als lesklant aankloppen); zou je het dan op prijs stellen om (per mail in eerste instantie) een verslag van de intake (max 2 A4) en een advies voor na de behandeling( max 2 A4) te ontvangen?
Heeft dit meerwaarde of flikker je de hele boel toch weer ongelezen weg?
Barst los!