Bucas dekens professioneel laten wassen Noord Holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nikysa90

Bucas dekens professioneel laten wassen Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-19 14:14

Een paar weken na mijn opdracht, kreeg ik bericht van Wasserij Balans dat zij de orders annuleren, ivm extreem ziekteverzuim, defecte machines en achterstand. Onwijs vervelend voor ze natuurlijk en ik hoop dat ze er bovenop komen. Maar...waar kan ik nu Bucas dekens professioneel laten reinigen en weer met Bucas wash waterdicht laten maken in de kop van Noord Holland?

Balans haalde ze altijd keurig op en bracht ze weer thuis. Geen idee waar ik nu naar toe kan. Graag tips!

rocky_1995

Re: Bucas dekens professioneel laten wassen Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 15:14

Dekenwasserij Montfoort heeft wel inzamelingspunten zitten in Noord Holland. Ik weet niet of ze ook in de kop van Noord Holland komen, maar daar zou je naar kunnen informeren. Hier hebben wij tot nu toe altijd tot volle tevredenheid de Bucas dekens laten wassen.

garffpamela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 15:20

Raswas Hoogkarspel misschien

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 15:23

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 15:26

Zelf heb ik goede ervaringen met Epona: https://www.eponabreda.nl/prijslijst.html Ze worden dan ook opgehaald, alleen wel pas vanaf 5 dekens. Ze bieden ook de Bucas wash aan.

Zit er ook geen Welkoop in de buurt? Daar kan je ook dekens laten wassen natuurlijk.

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-19 16:23

Kidde schreef:
Zelf heb ik goede ervaringen met Epona: https://www.eponabreda.nl/prijslijst.html Ze worden dan ook opgehaald, alleen wel pas vanaf 5 dekens. Ze bieden ook de Bucas wash aan.

Zit er ook geen Welkoop in de buurt? Daar kan je ook dekens laten wassen natuurlijk.

Bedankt voor je reactie, maar ik begreep dat Welkoop ze juist onderbrengt bij Balans. Ik ga even kijken naar jullie tips. Bedankt!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 16:41

nikysa90 schreef:
Kidde schreef:

Bedankt voor je reactie, maar ik begreep dat Welkoop ze juist onderbrengt bij Balans. Ik ga even kijken naar jullie tips. Bedankt!

Oké ik geloof wel dat veel Welkoop filialen vanwege de problemen met Balans op een andere wasserette zijn overgegaan, maar misschien kan je daarvoor bij je Welkoop filiaal informeren?

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 17:25

Wij hebben als stal de dekens door Benz stables laten wassen. Je hebt allerlei opties en vanaf een x aantal worden de dekens ook opgehaald.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 18:53

Epplejeck heeft ook de optie voor het wassen van Bucas dekens

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 18:55

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 23:46

Ras wasserij uit Hoogkarspel heeft jaren dekens gewassen, maar kon het niet meer doen
ivm de drukte in de rest van de wasserij. En toen gingen ze naar Balans.
Dit jaar 1 maal nog naar ze uitgestuurd, maar het liep toen al niet helemaal lekker.
En sinds die tijd doen ze het weer bij hun zelf in de wasserij.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:09

Kidde schreef:
nikysa90 schreef:

Oké ik geloof wel dat veel Welkoop filialen vanwege de problemen met Balans op een andere wasserette zijn overgegaan, maar misschien kan je daarvoor bij je Welkoop filiaal informeren?

Welkoop Numansdorp in ieder geval nog wel. Mijn Bucas deken is nog net voor de deken-stop aangenomen en gewassen. Ik schrok wel van de prijs!

Wat betalen jullie voor het wassen en waterafstotend maken van de Bucas deken??

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-19 23:50

Ik betaal geloof ik 28 euro, incl de Bucas conditioner