springinstructie of springruiter omgeving Maurik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_layla

springinstructie of springruiter omgeving Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 18:32

Hoihoi,

Langzamerhand moet ik gaan werken aan het springen met mijn paard voor m’n opleiding. Nu ben ik opzoek naar een springinstructrice waar ik naartoe kan gaan om parcourtjes te gaan oefenen. Het liefst niet langer dan een halfuur rijden met de trailer. Een manage lijkt me niet heel geschikt om lessen te volgen.

Ik heb een paard wat heel pittig kan zijn als ze gespannen is en waar ik nog geen vertrouwen mee heb opgebouwd tijdens het springen. Ik heb haar gekocht onder het mom dat ze samen springlessen volgde en dit dus ook goed kon (filmpjes van gehad). Echter met balkjes draven lag ik er al af, ondertussen wel al een keer 30cm gesprongen ;) . Ik ben een dressuur ruiter en heb zelf weinig ervaring in het springen (met m’n ander paard 1.10, maar dat was een enorme vertrouwensband die we hadden). Dus misschien is er ook iemand die een paar keer op mijn paard kan stappen om het weer even op te pakken.

Iemand goede tips voor mij of adressen?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:39

Manege Satana? Voor zover ik weet geeft _natasja_ hier op bokt ook privé lessen.

Edit: manege zit in Erichem

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 18:42

ievie schreef:
Manege Satana? Voor zover ik weet geeft _natasja_ hier op bokt ook privé lessen.

Edit: manege zit in Erichem

Maneges wil ik liever vermijden, ik wil graag privé beginnen. Aangezien mijn paard heel heftig kan reageren op teveel prikkels.

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:52

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 19:23