24/7 Stalling Gezocht Omgeving Enschede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayleighkmxx
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-10-19

24/7 Stalling Gezocht Omgeving Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 16:53

Hoi allemaal!

Wij zijn opzoek naar één pensionstal of weide in de omgeving van enschede Max +-10KM van enschede af. Vanwege het slechte hooi en slechte voeren willen wij graag voor de winter een andere plek voor 2 a 3 paarden.

Wij zijn opzoek naar;

- 24/7 met in en uitloop of schuilstal
-Onbeperkt hooi en/of brok zelf regelen geen probleem
-Eigen weiland en alles zelf maken ook geen probleem
-Een stal met rijbak, zelf maken ook geen probleem


Heb je iets of weet je iets? Dan horen wij het heeeel graag!

Groetjes.


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 17:50

Ik verplaats dit topic naar ervaringen en diensten.

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 18:29

Laat je in elk geval niet verleiden door een mooie marktplaats advertentie van een “paddock paradise” in Usselo. Zal geen verdere namen noemen, dat is niet netjes. Aardige mensen maar zonder verstand van paarden en hoe ze te voeren. Staan daarbij ook niet open voor een gesprek hierover. Mijn paarden hebben er kort gestaan, zijn kilo’s afgevallen en zijn er met enorme voernijd vandaan gekomen (was gelukkig binnen een paar weken op de nieuwe stal weer goed).

Deze waarschuwing even omdat hij momenteel ook weer op MP staat en de advertentie tekst precies past op wat jij zoekt. ;)

Kayleighkmxx
Berichten: 2
Geregistreerd: 10-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 19:03

Kyno schreef:
Laat je in elk geval niet verleiden door een mooie marktplaats advertentie van een “paddock paradise” in Usselo. Zal geen verdere namen noemen, dat is niet netjes. Aardige mensen maar zonder verstand van paarden en hoe ze te voeren. Staan daarbij ook niet open voor een gesprek hierover. Mijn paarden hebben er kort gestaan, zijn kilo’s afgevallen en zijn er met enorme voernijd vandaan gekomen (was gelukkig binnen een paar weken op de nieuwe stal weer goed).

Deze waarschuwing even omdat hij momenteel ook weer op MP staat en de advertentie tekst precies past op wat jij zoekt. ;)



Daar staan wij nu en daar wil ik dus zsm weg.

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:16

Kayleighkmxx schreef:
Kyno schreef:
Laat je in elk geval niet verleiden door een mooie marktplaats advertentie van een “paddock paradise” in Usselo. Zal geen verdere namen noemen, dat is niet netjes. Aardige mensen maar zonder verstand van paarden en hoe ze te voeren. Staan daarbij ook niet open voor een gesprek hierover. Mijn paarden hebben er kort gestaan, zijn kilo’s afgevallen en zijn er met enorme voernijd vandaan gekomen (was gelukkig binnen een paar weken op de nieuwe stal weer goed).

Deze waarschuwing even omdat hij momenteel ook weer op MP staat en de advertentie tekst precies past op wat jij zoekt. ;)



Daar staan wij nu en daar wil ik dus zsm weg.


Och jeetje!! Kleine wereld dan.
Kan me erg goed voorstellen dat je er zsm weg wilt! Ik ben ook halsoverkop vertrokken. (En alle mensen die ik kende die er stonden inmiddels ook, op eentje na). Ongelooflijk hoe erg die man de plank mis slaat. -O-

Ben zelf naar Heek (Duitsland) gegaan, naar een Ijslanderstal. Ben daar dik tevreden en lekker 24/7 buiten met schuilstal en zoveel eten als ze willen. Maar dat is wel ongeveer 25 km vanaf Enschede dus valt voor jou dan waarschijnlijk af...

Sterkte! Is echt naar, zoiets. :(:)
Laatst bijgewerkt door Kyno op 10-10-19 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: 24/7 Stalling Gezocht Omgeving Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:17

Lastig, ik woon zelf niet meer in die omgeving maar destijds was het al lastig om iets goeds te vinden daar en dat ik er niet makkelijker op geworden begrijp ik ondertussen van anderen.
Heb helaas geen tips voor je.

Xxxxxcxxxxx
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 22:20

Wij hebben ook op deze pensionstal gestaan. De paarden kregen schimmel hooi, stonden in hun eigen urine en ontlasting zonder bodembedekking. Ze werden ook niet gevoerd waarvan de paarden gingen vechten. Ben blij dat ik bij deze pensionstal weg ben!

Change3x

Berichten: 6575
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: 24/7 Stalling Gezocht Omgeving Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 22:30

Zou een tijdelijke andere stal niet een optie zijn totdat je precies gevonden hebt wat je wil? Ik zou waar je nu staat zsm weg willen.

Dan zou ik Stal Twekkelo of Stal Ter Denge kunnen aanraken. Niet 24/7 buiten dus, wel overdag de hele dag, en je mag zoveel hooi (bij)voeren als je zelf wil. Lijken me prima opties zodat je vervolgens in rust wat anders kunt zoeken?

Cheytjuh

Berichten: 4000
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 22:43

Wij staan met onze hele kudde bij Stal Twekkelo en dat bevalt super :j Eigenaar denkt altijd mee en er is veel mogelijk

FundMe voor onze gelderse strijder Ukkie : https://gofund.me/1f759036
Marktplaats veiling voor Ukkie : https://link.marktplaats.nl/m2094003143


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BlueStocking, dollyspikkel, Facebook, GrapeshotBot, Koekie73, Ladyson, maximexx, Murloc, Noblesse_ en 23 bezoekers