Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyno schreef:Laat je in elk geval niet verleiden door een mooie marktplaats advertentie van een “paddock paradise” in Usselo. Zal geen verdere namen noemen, dat is niet netjes. Aardige mensen maar zonder verstand van paarden en hoe ze te voeren. Staan daarbij ook niet open voor een gesprek hierover. Mijn paarden hebben er kort gestaan, zijn kilo’s afgevallen en zijn er met enorme voernijd vandaan gekomen (was gelukkig binnen een paar weken op de nieuwe stal weer goed).
Deze waarschuwing even omdat hij momenteel ook weer op MP staat en de advertentie tekst precies past op wat jij zoekt.
Kayleighkmxx schreef:Kyno schreef:Laat je in elk geval niet verleiden door een mooie marktplaats advertentie van een “paddock paradise” in Usselo. Zal geen verdere namen noemen, dat is niet netjes. Aardige mensen maar zonder verstand van paarden en hoe ze te voeren. Staan daarbij ook niet open voor een gesprek hierover. Mijn paarden hebben er kort gestaan, zijn kilo’s afgevallen en zijn er met enorme voernijd vandaan gekomen (was gelukkig binnen een paar weken op de nieuwe stal weer goed).
Deze waarschuwing even omdat hij momenteel ook weer op MP staat en de advertentie tekst precies past op wat jij zoekt.
Daar staan wij nu en daar wil ik dus zsm weg.