Hier zijn we weer! Deze keer niet met de aanzet van een interessant discussietopic, maar wel met een vrij concrete vraag. Hoe zijn jullie aan je instructeur gekomen? Ging dat via-via, of ben je online gaan zoeken? Of was het wellicht zelfs de instructeur van stal?
Ik zit een beetje met de handen in het haar... ik zou dol, maar dan echt dolgraag terug dressuurles volgen, ik zou haast gelukkig zijn met iemand die letterlijk wat in het midden staat te schreeuwen dat ik niet zo scheef moet zitten
Echter vind ik niemand. Ik weet dat er in theorie wel degelijk instructeurs rondlopen hier die lesgeven in dressuur (anders zouden we ook geen competities hebben aan deze kant van België, lijkt me) maar ze vinden doe ik niet. Heeft iemand nog tips? Ik zit rond regio Leuven, dus Vlaams-Brabant.
Mijn andere instructrice kende ik via via omdat ik haar ook soms tegenkwam op wedstrijden, en ik heb haar toen gegoogeld en benaderd. Soms zetten instructeurs ook oproepen op marktplaats of sporthorses.nl, misschien daar even kijken? Of misschien kan iemand hier in de reacties wel een suggestie doen.
Nu is het even rustig op paardrij-vlak bij mij maar als ik terug actiever ga zijn, neem ik gelijk van haar terug les.
Ik zit ook niet zo in het dressuurgebeuren omdat ik een TREC en Endurance fanaat ben dus ik heb sowieso niet veel connecties op dat gebied. Of ik kan altijd naar een LRV wedstrijd gaan en roepen "Wie heeft er geen probleem met een bitloze optoming waar je helemaal niet anders les voor moet geven?"