Per december ga ik samenwonen met mijn vriend in Bergschenhoek. Mijn paard (E-pony) staat nu op een hele fijne stal in Hilversum maar gaat uiteraard mee als ik ga verhuizen. Ik ben (nog) niet zo bekend in de regio en ben mij dus aan het orienteren voor stalling. Ik kon geen recent topic vinden over stalling.
Ik ben al bij een aantal stallen wezen kijken in de regio maar wil toch nog even kijken of hier evt nog tips voorbij komen.
Uiteraard heb ik een eisenlijstje voor mijn prins

- zomers weidegang en in winter elke dag buiten, weidegang zomer hoeft geen 24/7 alleen overdag is voldoende maar in de winter wil ik hem toch minimaal 6-8 uur buiten hebben. (Merk dat dit laatste een lastige is)
- zelf mesten geen probleem maar liever geen doe het zelf stal met buitenzetten/voerschema’s etc ivm fulltime baan.
- alleen buitenbak is voldoende
- goed ruwvoer 3x per dag of onbeperkt (zie veel plekken met 2 keer per dag maar dit vind ik te weinig tenzij ze er de hele dag mee kunnen doen)
- afstand bergschenhoek maximaal 20-25 min. (Uiteraard bij hele goede suggesties is afstand bespreekbaar)
- prijs +\- €350 (maar ook bespreekbaar)
- indien er ook nog een beetje goede uitrijmogelijkheden zijn ben ik helemaal tevreden!
Hoop dat mijn eisen een beetje duidelijk zijn, vind vooral het overdag buiten staan heel belangrijk omdat ik het niet fair vind als hij grotendeel van de tijd op stal staat. Daar kiest hij ook niet voor.
Ik hoor het graag!
Groetjes Nicole
P.s. Ik ben ook opzoek naar een fijne instructrice /hoefsmid en dierenarts dus ook die tips hoor ik graag.