Ik ben op zoek naar een paardentaxi in Friesland. Ik had er een maar die kan helaas niet. Het gaat om een verhuizing (ongeveer 40 min rijden) met een paard wat in het verleden wat trailerlaadproblemen heeft gehad. Laatste keren oefenen ging goed. Geen vrachtwagentje, dit hebben we nog niet geoefend, denk niet dat dat gaat lukken dus.
Omgeving Heerenveen Wolvega Drachten, trailer mag wel van verder wegkomen.
Wel iemand met ervaring en die vooral heel rustig rijdt! Wie weet er iets?
http://www.paardentaxidrenthe.nl/ , is een goede, heeft alle papieren op orde en kan vast met een trailer komen i.p.v. met een vrachtwagentje, zit in Wapserveen, Drenthe.
Bedankt voor de reacties. Ik heb alvast even contact gehad met de paardentaxi van Drenthe, maar het is best nog wel een stukje uit de buurt. Is er nog iets dichter bij?
lunma
Geplaatst: 12-09-19 18:29
Epona horses en transport. Wel een vrachtwagentje maar hele fijne geduldige mensen en volgens mij krijgen ze alle paarden er met geduld op en staan ze eigenlijk de hele rit relaxed een beetje te knabbelen. www.eponahorsesandtransport.com
Denise Deinum paardentaxi Friesland Mieke wind paardentaxi Met beide ervaring zijn zeer goed
Kabayo
Geplaatst: 12-09-19 19:11
Als je zelf een B rijbewijs hebt kan je een busje huren bij Schaap Tijnje. Helemaal niet duur
Svadilfari1
Geplaatst: 12-09-19 19:16
Betaalbaar en paardenlief hebber ; rijd met bus, ook met dubbele cabine mbt kam je zelf ook mee doen ook paarden kan ook een trailer regelen en zit meer in de buurt voor jou , denkt met je mee https://www.vdhulstkoeriers.nl/over-ons/
Ik kan je idd Mieke Wind aanraden, hele goede ervaringen mee. Zij heeft mijn 2.5 jarige vanuit de opfok naar huis gebracht. Werkt in alle rust. https://www.facebook.com/PaardentaxiFriesland/
Vrachtwagentje is echt geen optie. Al genoeg stress van verhuizen, wil er zeker geen laadstress bij krijgen.
Mieke Wind was mijn taxi, maar rijdt tijdelijk niet.
Denise Deinum houdt ik even in m'n achterhoofd. Ik ga ook even informeren bij Vd Hulst koeriers.
Bedankt allemaal!
Jet
Geplaatst: 14-09-19 21:31
Ik ben benieuwd wie het uiteindelijk wordt, laat je het nog even weten? Zit Dirk van Velzen waar ik je de link van gaf ook te ver?
Yaffie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-19 22:48
Jet schreef:
Ik ben benieuwd wie het uiteindelijk wordt, laat je het nog even weten? Zit Dirk van Velzen waar ik je de link van gaf ook te ver?
Om nog even terug te komen op deze vraag. Ik had paardentaxi Drenthe benaderd, maar die reageerde niet voldoende op mijn vragen. Ik heb uiteindelijk een eigen vriendin gevraagd. Veel eerder moeten doen, het nam zoveel stress weg!
Jet
Geplaatst: 03-11-19 23:37
Fijn dat je het met een vriendin hebt kunnen regelen, een bekende is ook wel prettig natuurlijk. Jammer dat Paardentaxi Drenthe je vragen niet voldoende beantwoordde.