Instructie noordoostpolder

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nadiine__x

Instructie noordoostpolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 08:26

Hallo allen,

Ik ben net verhuisd naar de Noordoostpolder, Luttelgeest en heb hier de paarden nu aan huis en een binnen manage.

Maar nu nog een (betaalbare) instructeur vinden!
Bij voorkeur iemand die aan huis komt maar als het echt dichtbij is (max kwartier met de trailer) en de beschikking over een ruime binnenbak (niet kleiner dan 20x40) dan wil ik. Er ook wel heen komen!

Ik zoek privé les dressuur en groepsles per 2 voor werken aan de hand, ook dressuur gericht.

Het gaat niet om standaard sportpaarden, dus graag iemand die hiervoor open staat en ook meedenkt in de bouw en het kunnen van de paarden.

Net mijn draver ga ik binnenkort L1 starten en samen met mijn bijrijder willen we graag privé les dressuur.

Ook wilt mijn bijrijder graag werken aan de hand met hem oppakken erbij en dit zou ik graag meedoen in een groepsles (of om en om privé, mag ook) samen met mijn shire.

Weet je iemand of ben je zelf iemand? Dan hoor ik het graag!

(wij hebben geen interesse in club lidmaatschap)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 23:09

Ik kan je hier zeker bij helpen, ik ben ongeveer wekelijks bij jou in de regio en heb dan wel ruimte voor nieuwe lesklanten.
Op mijn website kun je informatie vinden over mij en mijn werkwijze www.holistischtrainer.nl

Ik ben niet altijd even fanatiek op Bokt, dus je mag me ook altijd een whatsapp sturen op 0621670551

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 17:15

Misschien ben je al voorzien, maar je zou je oproepje ook kunnen plaatsen in "Bokkers Flevoland"

[BM] Bokkers flevoland

Verder zou je eens bij Cindy Schelvis van Cinnic Stables in Kuinre kunnen informeren https://www.facebook.com/cindy.schelvis

Ik zie dat de website het even niet doet:http://www.cinnicstables.nl/