Vakantiestalling Zuid-Limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saarie

Vakantiestalling Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 09:23

Hai!

Aangezien ik rond de jaarwisseling weer een weekje op vakantie ga met ouders en paarden, ben ik op zoek naar een mogelijkheid tot vakantiestalling in de omgeving van Vaals, Zuid-Limburg. De drie grote stallen in de directe omgeving (Wiertz, Otermans, Radermacher) hebben helaas geen plek voor me. Gaat om een plek voor een, liefst twee, ruinen in de week van 27 dec t/m 3 januari. Aantal uren buitengang moet mogelijk zijn, paddock/wei maakt niet uit. In nabijheid van ruiterroutes. Wie heeft een tip voor mij? Stukje met de auto is geen probleem, we zitten zelf in Landal Vaals.

*\o/*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:34

saarie schreef:
Hai!

Aangezien ik rond de jaarwisseling weer een weekje op vakantie ga met ouders en paarden, ben ik op zoek naar een mogelijkheid tot vakantiestalling in de omgeving van Vaals, Zuid-Limburg. De drie grote stallen in de directe omgeving (Wiertz, Otermans, Radermacher) hebben helaas geen plek voor me. Gaat om een plek voor een, liefst twee, ruinen in de week van 27 dec t/m 3 januari. Aantal uren buitengang moet mogelijk zijn, paddock/wei maakt niet uit. In nabijheid van ruiterroutes. Wie heeft een tip voor mij? Stukje met de auto is geen probleem, we zitten zelf in Landal Vaals.

*\o/*

Kijk eens op Marktplaats, postcode 6291 DC, daar staat geregeld zo'n service op!

Verder weet ik in de directe omgeving geen grotere stal die deze service bied, over de grens in Aachen zit wel ook een stal die vakantiestalling aanbied, maar ik weet helaas de naam niet.

Dustinxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 16:45

Hi!
Volgende keer ben je eventueel van harte welkom bij ons op stal.

Groetjes

Team privé stal cavallo