Vervoer gezocht.. van Zeeland naar Gelderland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sara18

Vervoer gezocht.. van Zeeland naar Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 08:03

Onder het mom van durf te vragen...

Eind deze zomer is het zo ver. Wij gaan verhuizen!
Nu zoek ik nog transport voor mijn merrie...

Het is van Zeeland naar Ede. Best een flink stukje!

Is er iemand die iets aan kan raden zonder dat je gelijk een heel fortuin kwijt bent?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 23:29

Dat hangt er vanaf wat jij een fortuin vindt. Of je kiest voor een goede paardentaxi en je weet dat het vervoer helemaal goed zit en betaalt wat meer, of je regelt iets buiten een paardentaxi om en je bent overgeleverd aan degene die je paard vervoert en je weet niet hoe het dan zit ( o.a. verzekeringen etc.).

Wanneer is voor jou eind van de zomer, misschien is het te combineren met een ander transport waardoor het beter betaalbaar wordt?

Sara18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 09:44

Jet schreef:
Dat hangt er vanaf wat jij een fortuin vindt. Of je kiest voor een goede paardentaxi en je weet dat het vervoer helemaal goed zit en betaalt wat meer, of je regelt iets buiten een paardentaxi om en je bent overgeleverd aan degene die je paard vervoert en je weet niet hoe het dan zit ( o.a. verzekeringen etc.).

Wanneer is voor jou eind van de zomer, misschien is het te combineren met een ander transport waardoor het beter betaalbaar wordt?

Na even wat rond bellen/mailen zat ik al snel op de 400 euro...... Ik snap dat het best wat kilometer is en dat het goed geregeld moet worden... maar dat vind ik toch een aardig bedrag .. }>

Inmiddels is het geregeld! Voor minder dan de helft hebben we een vrachtwagen kunnen huren.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:59

Dat is dan te overzien. Heb je dan een bedrag boven een bepaald aantal kilometers per kilometer erbij? Of is het een vast bedrag voor het huren, zelf de benzine-/dieselkosten betalen en verder niets?

friesiszwart

Re: Vervoer gezocht.. van Zeeland naar Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:26

wat is de afstand? (locaties) …. X (bedrag per km's), vroeger betaalde ik al 1 gld per km voor chauffeur, trailer en trekauto

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:29

ik ben benieuwd naar de voorwaarden voor het huren van de vrachtwagen? kunnen hier 1 of 2 paarden op? Waar vandaag?