Wij gaan per 1 oktober verhuizen met onze twee pony’s naar een stalling op vijf minuten fietsen vanaf ons huis. Omdat we de zorg daar zelf moeten doen ben ik op zoek naar iemand of naar een stalling die tijdens onze vakantie’s voor onze pony’s kan zorgen. Heeft iemand hier goede ervaring mee ? regio Eindhoven (wonen zelf in Best)
Hier regelen we het inderdaad ook met de pensionklanten onderling
Wintereik20
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-19 10:18
Marie111 schreef:
Zijn er daar meer pensionklanten? Wellicht kun je met die mensen afspraken maken?
Er staan twee mensen meer op stal maar die hebben alle twee een fulltime baan en hebben duidelijk aangegeven het voor een dagje niet erg te vinden maar ze kunnen dit niet voor bijvoorbeeld een weekje doen voor ons
Om wat voor periodes zou het gaan? Mocht het met name een paar weken in de zomer zijn kan ik dit adres aanraden: https://www.facebook.com/carolatimmerve ... eservices/ Ze deed ook altijd vakantieopvang. Ze staan dan 24/7 op de weide in Putten bij een dierenarts. Daar moeten ze ook wel tegen kunnen natuurlijk.
Jammer dat je mede-stalgenoten het niet af en toe willen doen! Hoe doen zij dat zelf in hun eigen vakantie? Misschien weten ze dan nog een goed adres of anders is een advertentie op marktplaats of een plaatselijk krantje of supermarkt misschien wat.
har166
Geplaatst: 03-09-19 08:44
Je kunt ook een advertentie plaatsen dat je iemand zoekt die tegen betaling jouw paarden wil verzorgen als je op vakantie bent. Er zijn ook bedrijven die dat soort zaken regelen zoals paardenoppas.nl dan kunnen je paarden gewoon blijven staan waar ze nu staan.
Er is altijd wel een meisje te vinden uit het dorp die dit voor een vergoeding wil doen voor je. Ik heb er meerdere achter de hand en de ene doet het voor een etentje, de andere voor oppas voor haar hond en weer eentje voor een vast bedrag.