Vanaf afgelopen week ben ik begonnen aan mijn laatste jaar MBO verpleegkunde. Morgen begin ik aan mijn nieuwe stage revalidatie. We werken met werkporcessen, en nou is mijn vraag... Heeft iemand goede tips voor het laatste jaar? Of voorbeelden voor leuke stage opdrachten die ik aan mijn werkprocessen kan koppelen?
Ik ben erg nerveus vanwege vorige stage in het ziekenhuis waar ik vaak te horen kreeg niet goed genoeg te zijn. Bij de stage erna kreeg ik mijn zelfvertrouwen weer terug, maar toch bij een nieuwe stage bang dat het weer zo zal gaan...
Gewoon met goede moed en vertrouwen je stage ingaan , het is toch bedoeld om uit te zoeken op welk gebied je voorkeur ligt wat betreft verpleegkunde. Logisch dat de ene stage je veel beter bevalt dan de andere en misschien heb je in het ziekenhuis nu net een stagebegeleider gehad die je gewoon niet lag. Je zit niet voor niets in het laatste jaar, daar was je echt niet gekomen zonder te voldoen aan de eisen. Succes!!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 01-09-19 20:38
Aangezien dit topic op School, studie en werk hoort maar de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een spotje op zetten.