Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elinedeau95 schreef:Zelf heb ik mindere ervaring met Manege het paardrijk. Ooit jaren geleden wezen kijken en had echt de meest dode, oude, ondervoede pony ooit in de meest ranzige manege die ik ooit heb gezien. Geen idee hoe het nu is, maar dat was echt de grootste afknapper van de maneges in de buurt toen.
Pepperrr schreef:elinedeau95 schreef:Zelf heb ik mindere ervaring met Manege het paardrijk. Ooit jaren geleden wezen kijken en had echt de meest dode, oude, ondervoede pony ooit in de meest ranzige manege die ik ooit heb gezien. Geen idee hoe het nu is, maar dat was echt de grootste afknapper van de maneges in de buurt toen.
Qua verzorging van het terrein kan het idd beter, maar dat komt omdat ze vrijwilligers te kort hebben idd.
Een ondervoede pony? Die heb ik daar nooit gezien? Ben er 8 jaar geweest en heb enorm goed contact met de eigenaresse. Wel koopt ze soms wat opknap-paardjes, misschien dat dat er een van was? Maar zelf ondervoed laten worden kan ik me echt niet voorstellen. Ze hebben daar het grootste hart wat ik bij een manege ooit gezien heb...