Een tijdje terug opende ik een topic waarin ik aangaf me aan het oriënteren te zijn op een pensionstalling in de omgeving van Gilze. In verband met wat recente wijzigingen lijkt het erop dat ik vrijwel zeker ga verhuizen naar de omgeving van Eindhoven, dus ik zoek nu weer wat nieuwe ervaringen. Ik snap dat omgeving Eindhoven nogal groot is, maar alle tips zijn welkom! Voor de perfecte stal ben ik best bereid wat langer te reizen.

Mijn eisen:
- Gehele jaar weidegang. Vind genoeg de benen kunnen strekken (dus niet een paar uurtjes per dag op een kleine paddock) en contact met vriendjes echt het allerbelangrijkst.
- Binnen en buitenzetten en voeren moet gedaan worden. Zelf mesten is absoluut geen probleem!
- Onbeperkt goed ruwvoer
- Het liefst een binnenbak. Als het een manege is (waar ik voor open sta, mits het voldoet aan bovenstaande eisen) graag een tweede binnenbak zodat ik tijdens de lessen ook binnen kan rijden.
Een echt budget heb ik nog niet in mijn hoofd. Ben me op dit moment echt gewoon aan het oriënteren op wat dit kost in die omgeving (en of het überhaupt mogelijk is). Ik kom zelf uit Rotterdam en ben niet bekend in die omgeving

Alvast bedankt!