Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiy93 schreef:Ik kan je niet helpen in het zoeken, maar ik kan je wel zeggen dat het fantastische paarden zijn. Ik heb zelf een Poolse Arabier, misschien is het nog de moeite waard om eens te kijken naar de verschillen tussen de verschillende typen zoals Poolse, Russische, Egyptische Arabieren? Volgens mij zit daar ook nog wel verschil inleuk om je daarin te verdiepen. Zelf weet ik er niet zoveel van maar mijn Poolse is echt een lieverd, erg op mensen gericht, eerlijk en betrouwbaar maar vind wel veel dingen spannend:)
lifaya schreef:Qua kleurtjes zit je bij Arabieren (volbloed) niet goedje hebt vos, bruin en zwart en dan schimmel haha. Verder is de prijsklasse niet heel hoog, je zou daarvoor wellicht een jaarling kunnen vinden maar die moet je dus wel zelf alles leren
lifaya schreef:Laat sowieso een aankoopkeuring doen. En een beetje onderzoek doen in de ouders evt afwijkingen bij nakomelingen etc
Isabel_k schreef:Er staan best veel arabieren op Facebook en de Bokt Markt. En ook voor je budget! Ik zou rustig zoeken. Zeker na de zomervakantie komen er weer een hoop paarden te koop omdat ze dan weer op stal moeten (vaak in ieder geval).
Veel plezier met de aankoop. Arabieren zijn fantastisch
IlonavL schreef:Kijk eens op facebook in de groep 'Arabisch Volbloed vraag & aanbod'. Je kunt daar eventueel ook je eisenlijstje plaatsenVeel succes, er komt vast een leuk maatje op je pad!
Isabel_k schreef:Precies die groep bedoel ik. Ik kwam even niet op de naam.
Zunzuncito schreef:Zeker in die facebook groep kijken! Ik zoek naar zo'n beetje het tegenovergestelde op het moment (ruin, ingereden, geen ' project' , en liefst geen schimmel) en daar vind ik er erg weinig van op het moment. Waarschijnlijk is het bij jou de prijs die je tegenwerkt. Bij mij reageert nu een eigenaresse niet op mijn vraag voor een afspraak; blijkbaar veel zoekenden