Stalling omgeving Hengelo/ Enschede

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_Wessel

Stalling omgeving Hengelo/ Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-19 20:23

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een nieuw verblijf voor mijn d-pony van 16 jaar. We zijn op dit moment samen woonachtig in Groot Brittannië maar wegens werk gaan we weer terug naar Nederland. Nu zoek ik een verblijf voor hem waar hij het liefst zoveel op de wei kan als mogelijk het hele jaar door, maar wel met mogelijkheid om binnen te komen dus graag wel stalling aanwezig. Daarnaast zou het super zijn als hij binnen en buiten kan worden gezet en zelfs eventueel uitgemest kan worden op dagen dat het nodig is ivm drukte van werk enzo. Qua faciliteiten is in de buurt van bos/ buitenrij gelegenheden fijn maar rijbak en dat is niet nodig aangezien hij eigenlijk 99% met pensioen is. Als iemand ideeën heeft zou dat erg fijn zijn. Budget gelieve onder de 300 per maand als dat mogelijk is.

balance
Moderator Over Paarden

Re: Stalling omgeving Hengelo/ Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 16:57

Ik verplaats dit topic even naar Ervaringen en Diensten, daar past het beter.

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:17

Hengelo/ Enschede. Stal Pegge zie website en dan rusthuis, paarden 24/7 buiten met kapschuur voor binnen lopen, kosten 250 en extra 25 voor gebruik allweather rijbak. Pensionstal Twekkelo, dit is heel iets anders, pensionstal waar paarden overdag in de weide komen, kosten 250 maar daar komt kosten vlas bij omdat dat beperkt is tot slechts 1 baal vlas per week. Ook Pegge heeft pensionstal maar die is niet alleen duurder maar in winter periode in de paddock slechts een uurtje (eigen ervaring). Als je weinig zult rijden dan zou ik persoonlijk kiezen voor Pegge rusthuis, of ondertussen zou het aantal paarden teveel moeten zijn, dat navragen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:20

Nico12 schreef:
Hengelo/ Enschede. Stal Pegge zie website en dan rusthuis, paarden 24/7 buiten met kapschuur voor binnen lopen, kosten 250 en extra 25 voor gebruik allweather rijbak. Pensionstal Twekkelo, dit is heel iets anders, pensionstal waar paarden overdag in de weide komen, kosten 250 maar daar komt kosten vlas bij omdat dat beperkt is tot slechts 1 baal vlas per week. Ook Pegge heeft pensionstal maar die is niet alleen duurder maar in winter periode in de paddock slechts een uurtje (eigen ervaring). Als je weinig zult rijden dan zou ik persoonlijk kiezen voor Pegge rusthuis, of ondertussen zou het aantal paarden teveel moeten zijn, dat navragen.

Twekkelo heeft ook een pensioenstal, alleen een stuk goedkoper en voor het oog minder luxe.

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:22

Change3x schreef:
Nico12 schreef:

Twekkelo heeft ook een pensioenstal, alleen een stuk goedkoper en voor het oog minder luxe.

Twekkelo, Niks goedkoper, lees mijn verhaal helemaal.

Het is ook appels met peren vergelijken.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 20:57

Heel erg bedankt voor de suggesties! Heb contact gehad met stal Pegge en ze hebben nog plaats in hun rusthuis dus denk dat ik daar voor ga. Ziet er echt top uit en zo'n heerlijke vrijheid om binnen en buiten te lopen. Bedankt voor de aanrader!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 21:20

Ik sta bij pension Twekkelo, ze hebben ook een 'paardenrusthuis' loopstal waar ze 24 uur per dag binnen en buiten komen en dat voor een fijne prijs. :j

Succes met het vinden van een fijne stalling.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 23:47

Dankje,zal daar ook informeren :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:16

Cheytjuh schreef:
Ik sta bij pension Twekkelo, ze hebben ook een 'paardenrusthuis' loopstal waar ze 24 uur per dag binnen en buiten komen en dat voor een fijne prijs. :j

Succes met het vinden van een fijne stalling.

Ik stond tot begin dit jaar bij Twekkelo, de pensioenstal daar is inderdaad goedkoper dan bij Pegge. Dat gaf ik in mijn vorige post ook aan alleen had de andere Bokker dat verkeerd gelezen!

Dominiqu389

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:45

Ik heb je een privebericht gestuurd