Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nico12 schreef:Hengelo/ Enschede. Stal Pegge zie website en dan rusthuis, paarden 24/7 buiten met kapschuur voor binnen lopen, kosten 250 en extra 25 voor gebruik allweather rijbak. Pensionstal Twekkelo, dit is heel iets anders, pensionstal waar paarden overdag in de weide komen, kosten 250 maar daar komt kosten vlas bij omdat dat beperkt is tot slechts 1 baal vlas per week. Ook Pegge heeft pensionstal maar die is niet alleen duurder maar in winter periode in de paddock slechts een uurtje (eigen ervaring). Als je weinig zult rijden dan zou ik persoonlijk kiezen voor Pegge rusthuis, of ondertussen zou het aantal paarden teveel moeten zijn, dat navragen.
Change3x schreef:Nico12 schreef:Hengelo/ Enschede. Stal Pegge zie website en dan rusthuis, paarden 24/7 buiten met kapschuur voor binnen lopen, kosten 250 en extra 25 voor gebruik allweather rijbak. Pensionstal Twekkelo, dit is heel iets anders, pensionstal waar paarden overdag in de weide komen, kosten 250 maar daar komt kosten vlas bij omdat dat beperkt is tot slechts 1 baal vlas per week. Ook Pegge heeft pensionstal maar die is niet alleen duurder maar in winter periode in de paddock slechts een uurtje (eigen ervaring). Als je weinig zult rijden dan zou ik persoonlijk kiezen voor Pegge rusthuis, of ondertussen zou het aantal paarden teveel moeten zijn, dat navragen.
Twekkelo heeft ook een pensioenstal, alleen een stuk goedkoper en voor het oog minder luxe.
Cheytjuh schreef:Ik sta bij pension Twekkelo, ze hebben ook een 'paardenrusthuis' loopstal waar ze 24 uur per dag binnen en buiten komen en dat voor een fijne prijs.![]()
Succes met het vinden van een fijne stalling.