Sinds begin vorig jaar ben ik actief bezig met dressuurwedstrijden, en daarom ben ik toen ook lid geworden van de NHPS rijvereniging (specifiek van haflingers dus), wat tot nu toe wel goed genoeg was. Toch mis ik wel de leuke vereniging activiteiten zoals clinics en andere dingen, waardoor ik nu opzoek ben naar een andere vereniging. Iets anders wat meeweegt is dat ik nu geen selectiewedstrijden voor kampioenschappen kan rijden. Ik ben daar nu nog niet mee bezig, maar in de toekomst lijkt me dit wel leuk om aan mee te doen. Ik kan tot nu toe weinig informatie vinden van bijvoorbeeld een lijstje welke verenigingen er zitten, dus ik heb een beetje hulp nodig

Waar ik dus naar opzoek ben:
- Liefst in Drenthe
- Actief, dus af en toe wat clinics of bijvoorbeeld een springterrein waar je gebruik van kan maken oid
- niet elke week/maand kantinediensten oid. Ik vind het wel leuk om met een (jaarlijks) concours te helpen, maar niet om elke week 3 uur bezig te zijn met klusjes.
- Ik heb al les, dus ik zal niet meerijden met eventuele clublessen. Het hoeft niet op 5 minuten rijden te zijn, maar als ik mee wil doen met verschillende activiteiten zou het wel fijn zijn als het in de buurt zit van Diever (+-20-30 min rijden), dus regio Emmen of noordelijk in Drenthe is niet echt een optie, maar als het echt een leuke is vertel het vooral

Zelf was ik de vereniging in Oosterwolde tegen gekomen, maar dat is dus in Friesland. Doe ik dan toch eventueel mee met kampioenschappen dan moet ik dus een behoorlijk eindje rijden, dus dat moet ik nog even afwegen.
Alvast bedankt!