Hallo,
Helaas loopt mijn paardje niet goed. Hij loopt niet onregelmatig maar ik merk dat hij aan het compenseren is en in een kleine volte zie ik duidelijk dat hij zijn buiten achterbeen hoger op tilt en zijn knie naar buiten. Hij loopt hier al even mee, heb ondertussen niet veel gedaan. Ik wil dus een kreupelheidsonderzoek doen. Hij is 1 maart helemaal gekeurd ook op de foto, maar toch loopt hij nu niet goed. Nu zou ik het liefste gewoon dit op stal laten plaats vinden omdat de laatste keer dat hij verplaatst is geweest enorm stressvol was voor hem en ik niet zelf direct de beschikking heb over een trailer. Mocht het niet anders kunnen dan zij dat zo natuurlijk.
Nu begreep ik dat het ook kwa kosten soms kan verschillen maar het gaat mij vooral om de kwaliteit. Wie heeft er goede tips bij wie ik een kreupelheidsonderzoek kan laten uitvoeren. Zelf zat ik al in mijn hoofd met Emmeloord, omdat daar ook mijn hoefsmid aan verbonden is. Maar vermoed dat die wat prijziger kan zijn. Mijn paard staat tussen Kampen en Dronten. Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet
Willemijn