Ik heb al zo een onderwerp geplaatsf maar ik weet niet goed hoe het werkt dus ik maak een nieuwe met meer details. Ik Zoek een stalling waar: -3 paardenstallen vrij zijn Met luik - paarden zomer en winter liefst op de wei kunnen maar in de winter is de paddock ook goed. -ze worden elke dag door de stal zelf buitengehaald zodat ze een paar uren buiten kunnen staan elke dag - er moet gesprongen kunnen worden - 10km of 15 min van schilde centrum niet verder dan dat. Als u iets weet reageer dan zeker. Het is dringend.
Stal Brabo al geprobeerd? Of komen ze daar niet buiten?
vendake
Geplaatst: 22-07-19 14:11
Heleennn schreef:
Stal Brabo al geprobeerd? Of komen ze daar niet buiten?
bij mijn weten niet of veel te weinig
Tianbelli
Geplaatst: 22-07-19 14:32
De D-stables in Malle? Da's een 12km van Schilde Centrum (volgens google maps), 20min autorit. Toen ik er ging zien voor pension, kwamen ze er allesinds toch geregeld buiten. Ben er uiteindelijk niet op pension gaan staan, maar deze had toen toch mijn voorkeur.
Dan heb je nog de Ruitershoeve in Schilde, 5km van het centrump. Ben er zelf niet bekend mee, alleen nog maar langsgereden. Da's in de Waterstraat.
Massenhoven Riding Club op een 10km van centrum Schilde, zeer vriendelijke mensen, heb ik zelf enkele weken gestaan. Alle soorten pension doen ze, ze passen zich aan naar wat je wens t(vol/half/lege stal, eigen hooi of niet, zelf voeren of niet, eigen bodembedekking of niet,...) Toen (jaar geleden) hadden ze veel weiden/winterweiden en de paarden mochten daar een hele dag op ook in de winter. Heb gehoord dat ze een deel van hun weiden zouden zijn kwijtgespeeld wegens nieuwe huurder van de weide, maar daar weet ik het fijne niet van. Zou je eens een berichtje voor kunnen sturen of bellen. Ze hebben 2 binnen- en 2 buitenpistes, een stapmolen, elke donderdag oefenjumping en zga elk weekend jumping.
Ohja en in Oelegem heb je nog Doorne Landen. Daar zouden de paarden ook geregeld buitenkomen hoor ik van ex-pensionklanten daar. Ken wel hun accommodatie niet.