Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlackBeautyZ schreef:hier vroeg toevallig iemand voor stalling regio eindhoven:
[BM] Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)
of ben jij toevallig die persoon waar het voor gevraagd werd?
Napie schreef:Ik sta op de Appelhof op de rand van Oirschot aan de Kampina. Overdekte bak, weidegang overdag en als je wil s nachts, overdekte paddocks met onbeperkt hooi. Maximaal een stuk of 20 paarden en genoeg plek momenteel.
BlackBeautyZ schreef:heb je beschikking tot een auto? want in dat topic werd De Vrolijke Flierefluiter aangeraden.
ZwarteHeks schreef:BlackBeautyZ schreef:hier vroeg toevallig iemand voor stalling regio eindhoven:
[BM] Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)
of ben jij toevallig die persoon waar het voor gevraagd werd?
Ik ken niemand die op Bokt zit, zo ver ik weet.Napie schreef:Ik sta op de Appelhof op de rand van Oirschot aan de Kampina. Overdekte bak, weidegang overdag en als je wil s nachts, overdekte paddocks met onbeperkt hooi. Maximaal een stuk of 20 paarden en genoeg plek momenteel.
Die zag ik inderdaad langskomen, zijn de weidegang groepen niet te groot daar? Ik heb een HELE dominante merrie, haar koosnaampje op stal is Zwarte HeksNu staan die twee van mij in een aparte wei, omdat er hier teveel dominante merries in de groep staan. Ze heeft vorig jaar namelijk een heuse vechtpartij gehad met een andere dominante merrie, waardoor zij zelf spierbeschadiging heeft opgelopen. Ik ben dus heel voorzichtig tegenwoordig.