Instructie aan huis Achterhoek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ababe

Instructie aan huis Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 14:01

Hallo,

Inmiddels ben ik al ruim een maand opzoek naar een instructeur/instructrice die aan huis kan komen.

Ik ben verhuisd vanuit regio Apeldoorn en daar heb ik altijd instructie aan huis gehad. Het verbaast mij heel erg dat ik dat in deze regio tot nu toe niet heb kunnen vinden. Het gaat om regio Varsseveld.

Mijn paard heeft een heftige periode achter de rug voor de verhuizing en heeft o.a. flinke maagzweren hieraan overgehouden. Het gaat nu heel erg goed met haar. Maar de trailer e.d. bezorgen haar heel veel stress en dat is het mij nu gewoon niet waard. Daarnaast is zij altijd super braaf op vreemd terrein en thuis een stuk minder. Momenteel voelt ze zich zo ontzettend goed dat wat hulp wel nodig heb haha.

Weten jullie misschien iemand die les geeft aan huis? In eerste instantie was ik erg kritisch met zoeken maar gezien de schaarste denk ik dat ik beter kan kijken of er een klik is en mijn ‘eisenlijst’ even laten varen. Wij rijden overigens dressuur, dat is wellicht wel handig om te weten!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!

branki

Re: Instructie aan huis Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:26

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:10

Wat zoek je? Dressuur of springen?
Spring/eventing instructrice: Hanneke Held
Dressuur instructrice: Ineke Jansen ( maar weet niet of zij nog echt aan huis komt. Hanneke zou je dan ook nog wel kunnen helpen.)

Edit..
Ik zag dat ik beter had moeten lezen.

Maar goed: basis dressuur kan Hanneke je ook prima mee helpen!