Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elnienjo schreef:Marieke de Mooij is goed en zit in West Brabant. Geen idee hoe haar prijzen liggen, maar je kunt 'ns informeren.
http://www.mdmsporthorses.nl/
Gotovic schreef:elnienjo schreef:Marieke de Mooij is goed en zit in West Brabant. Geen idee hoe haar prijzen liggen, maar je kunt 'ns informeren.
http://www.mdmsporthorses.nl/
Bedankt voor je reactie! Ik heb weleens een clinic van haar gezien en denk niet dat wij zullen matchen. Ze heeft toen in ieder geval geen goede indruk gemaakt. Ik meen ook dat ze buiten mijn budget valt.
Maar bedankt voor het meedenken!
Vivre schreef:In West Brabant zitten er genoeg die op dat niveau lesgeven. Prijzen geen idee, en ze komen vast niet allen op lokatie.
Aniek en Femke de Laat Roosendaal.
Mattie Boomaars (grand prix jury) zit in Breda
Roos Dyson zit in Essen
Johan en Penny Rockx zitten in Nispen, Thalia is volgens mij ook bezig met diploma tot instructeur
Kim Schmid Oud Gastel
Monique v Sluijs (hoogerheide?)
Brecht d'hoore en Dominique vd Horst, Hoogerheide. Annemiek vd Horst (weet niet of ze nog les geeft)
Annemiek van Venrooij Oud Gastel (ZZ zwaar)
Marieke de Mooij werkt samen met Andy Suppers, Wouwse Plantage
Hans van Bedaf, Etten leur
Als je lid bent van een vereniging in West Brabant kun je mee doen aan de jaarlijkse rijderscursus. Is een betaalbare manier om een instructeur uit te proberen (groepen van 3-4, 4 lessen)
daffodil schreef:Ja dat weet ik wel zeker, dat viel hij 15 jaar geleden al.....
Staar je niet blind op wat iemand zelf gereden heeft, dat zegt namelijk niets. Iets over kunnen brengen op een ander, goed uit kunnen leggen, aanvoelen waar de moeilijkheden zitten, is iets heel anders dan zelf op een paard stappen en het doen. Dat blijf ik ook het jammere vinden van de opleiding. De nadruk ligt op rijden maar lesgeven is toch echt iets heel anders dan zelf rijden.
TUurlijk is het wel eens makkelijk om iets aan te voelen maar het zijn twee totaal verschillende dingen.
Vivre schreef:Wat wil je voor 40Euro? Is een half uur les voldoende? Of wil je een uur les voor dat geld. Dat maakt ook al een groot verschil.
Mattie, Johan en Hans v Bedaf zitten per uur in ieder geval daar (ruim) boven. En komen volgens mij allen niet op lokatie, gezien ze een eigen lokatie hebben
Vivre schreef:In West Brabant zitten er genoeg die op dat niveau lesgeven. Prijzen geen idee, en ze komen vast niet allen op lokatie.
Aniek en Femke de Laat Roosendaal.
Mattie Boomaars (grand prix jury) zit in Breda
Roos Dyson zit in Essen
Johan en Penny Rockx zitten in Nispen, Thalia is volgens mij ook bezig met diploma tot instructeur
Kim Schmid Oud Gastel
Monique v Sluijs (hoogerheide?)
Brecht d'hoore en Dominique vd Horst, Hoogerheide. Annemiek vd Horst (weet niet of ze nog les geeft)
Annemiek van Venrooij Oud Gastel (ZZ zwaar)
Marieke de Mooij werkt samen met Andy Suppers, Wouwse Plantage
Hans van Bedaf, Etten leur
Als je lid bent van een vereniging in West Brabant kun je mee doen aan de jaarlijkse rijderscursus. Is een betaalbare manier om een instructeur uit te proberen (groepen van 3-4, 4 lessen)
BabiiVeeraa schreef:José Prantl!
Ze heeft mij met verschillende paarden heel goed begeleid, op verschillende niveaus en altijd passend bij het paard. Ze komt op locatie en werkt heel erg vanuit het lichaam van het paard, oefeningen om je paard beter te maken i.p.v. 100x een oefening rijden “omdat die in de proef wordt gevraagd”. Ze zit momenteel op €35 voor een half uur.
Misschien voor jou niet van toepassing, maar voor anderen die op zoek zijn: José heeft ook ruime ervaring met “niet ideaal voor de dressuur gebouwde paarden”, door haar manier van trainen maken ook de op de voorhand gebouwde paarden of paarden met mindere gangen goede progressie in de dressuurring:)
stitchlover schreef:Eveliene, waar ik het eerder over had, blijft iig onder je budget.
Ik kan je haar mobiele nummer ook per pb sturen indien je interesse hebt. Kan je haar gewoon een appje sturen met de vraag om informatie.
Voor de rest vind ik de prijzen tegenwoordig inderdaad erg pittig hoor! Ik snap best dat dit het inkomen is van deze mensen, maar ik zou het er niet voor betalen