Stalling gezocht: Sittard Geleen (en omstreken)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A1nne

Stalling gezocht: Sittard Geleen (en omstreken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 20:59

Hallo,

Ik ben op zoek naar een stalling voor mijn paarden in de regio Sittard-Geleen, Selfkant(DE), Schinveld, Beekdaelen, Nuth, Schimmert, Beek. Kortom maximaal 20 minuten van Sittard-Geleen.

Vereisten:
Ruime stallen, liefst met luikje.
Dagelijks weidegang, niet in groepsverband maar alleen en s'nachts binnen.
Stro en droog hooi( geen kuil). ( als je dit zelf moet regelen, is dat ook prima voor mij)
Minimaal een buitenbak.

Momenteel moet ik zelf mesten, buitenzetten ect. dus dit is voor mij prima, maar half/volpension mag zeker ook aangeboden worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een (kleinere) prive stal, liefst geen manege.

Alvast bedankt voor je reactie :)

barrymuis

Re: Stalling gezocht: Sittard Geleen (en omstreken)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:26

Kijk eens bij stal windraak.
Dat is wat me zo invalt.
Rest wat ik zo weet zijn maneges.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:42

Tsja, het ligt heel erg aan je budget wat er hier te vinden is. Je kunt het zo gek maken als je wil natuurlijk.

In Spaubeek zitten Karabelen en Geraedts. Bij Karabelen ben ik gaan kijken, maar dat was met een volpensionprijs van meer dan €300,- écht boven mijn budget. Op het eind van mijn straat ligt ook nog een handelsstal die ook pension aanbieden voor ongeveer dezelfde prijs.

In Schinnen zit Houben geloof ik, die zou wel eens aan je eisen kunnen voldoen. Nooit geweest, maar hoorde van m'n beste vriendin dat die erg goed is.

Verder heb je rondom Hulsberg natuurlijk Bemelmans, Stoeterij (niet manege!) Ravensbos en Bosscherhof.

Ik sta nu voor €200,- p/m in Ransdaal. Paard heeft een eigen inloopstal (24/7 buiten) met onbeperkt ruwvoer. Faciliteiten zijn er (nog) niet, op een fantastische Agterberg buitenrijbaan na. Wegens voernijd en daarbij slaan staat ze solo in de stal, maar ze kan gewoon aan alle kanten contact hebben met haar buren.

A1nne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 07:04

Bedankt voor jullie reacties, ik heb ondertussen een passende stal gevonden in Bingelrade/Merkelbeek.
Weet iemand hoe in die omgeving de uitrij mogelijkheden zijn?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:46

Voornamelijk velden en tractorpaden, bossen zul je pas richting Gangelt vinden.