Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
photophoebe schreef:Ik sta bij Ludmilla’s hoeve in Nijkerk. De paarden staan hier 24/7 buiten met veel schuilmogelijkheden. Wel zijn er 30 mooie stallen die gebruikt worden voor poetsen en als paarden ziek zijn. Er zijn ook 3 wasplaatsen. Op het moment zijn er 2 20x40 rijbakken met eb en vloed rijbaan, maar van de winter komt er een 30x60 binnenbaan bij en een longeerton. Hele fijne stal met hele fijne mensen
Wdj schreef:In Hoogland zelf is er weinig (ik woon daar ook). Mogelijk bij een particulier in Hoogland West (buitengebied), die zou je door de ouderwetse manier (briefje bij de AH ofzo) wellicht kunnen vinden.
Op de Groeneweg in Bunschoten heb je ook een stal, maar daarvan is de naam me ontschoten. Daarnaast zit op de Zeverhuizerstraat tussen Bunschoten en Hoogland ook een en ander. Je zou daar gewoon even een rondje moeten fietsen oid. Ik sta zelf in Stroe met mijn paard omdat de uitrijmogelijkheden in Hoogland zelf erg beperkt zijn.
Kimmiee_D schreef:In Hoogland zelf is weinig te vinden. Heb zelf daar gestaan 2 van de 4 stallen zijn dar gestopt.
Ik ben daarna naar Nijkerkerveen gegaan. En nu sta ik in Leusden zuid. 10 minuten stappen van Landgoed Den Treek. Rijvereniging Nimmerdor zit in de buurt en De valleiruiters ook. Bij beide kan je lid worden en naast de lessen ook in de bakken rijden.
Dit is de stal waar ik sta https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Paarden hebben een eigen paddock en op de wei gaan ze in kleine groepjes. Veel is mogelijk. Zo staan de mijne eigenlijk alleen op de paddock ivm een pony die bevangen is geweest vorig jaar.
paardje schreef:Kimmiee_D schreef:In Hoogland zelf is weinig te vinden. Heb zelf daar gestaan 2 van de 4 stallen zijn dar gestopt.
Ik ben daarna naar Nijkerkerveen gegaan. En nu sta ik in Leusden zuid. 10 minuten stappen van Landgoed Den Treek. Rijvereniging Nimmerdor zit in de buurt en De valleiruiters ook. Bij beide kan je lid worden en naast de lessen ook in de bakken rijden.
Dit is de stal waar ik sta https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Paarden hebben een eigen paddock en op de wei gaan ze in kleine groepjes. Veel is mogelijk. Zo staan de mijne eigenlijk alleen op de paddock ivm een pony die bevangen is geweest vorig jaar.
Ben benieuwd naar de stal, klinkt interessant! Alleen je link werkt bij mij niet....
Koper schreef:in Hoogland zijn inderdaad weinig stallen, de afgelopen jaren zijn er een paar opgedoekt. En die mensen staan nu natuurlijk grotendeels bij de stallen die er nog wel zijn. Enige wat ik kan bedenken wat enigszins lijkt op wat TS zoekt, hoewel er geen binnenbak is, is Smink aan de Coelhorsterweg.
Is stal Hiensch in Hooglanderveen niet iets voor je TS?
paardje schreef:Koper schreef:in Hoogland zijn inderdaad weinig stallen, de afgelopen jaren zijn er een paar opgedoekt. En die mensen staan nu natuurlijk grotendeels bij de stallen die er nog wel zijn. Enige wat ik kan bedenken wat enigszins lijkt op wat TS zoekt, hoewel er geen binnenbak is, is Smink aan de Coelhorsterweg.
Is stal Hiensch in Hooglanderveen niet iets voor je TS?
Dank je. Smink kan ik niets over vinden? Hiensch ziet er goed uit, maar geen 20x60 rijbaan.
Koper schreef:paardje schreef:
Dank je. Smink kan ik niets over vinden? Hiensch ziet er goed uit, maar geen 20x60 rijbaan.
Ik had er ook nog nooit van gehoord tot ik er eens zelf ging vragen voor pension. Ze hebben wel pensionklanten, maar hadden toen geen plek. Als je vanaf de Bunschoterstraat komt zitten ze aan de rechterkant, ik weet niet welk huisnummer maar het is niet moeilijk te vinden.