Stal bakker,pensionstal?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pikeurmiep

Stal bakker,pensionstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-19 16:07

Ik zoek een nieuwe pensionstal met binnenbak.
Nou noemde iemand stal bakker in zijldijk,heeft iemand hier ervaringen met die stal?
Mag positieve maar ook negatieve ervaringen.
De site zag er verder wel goed uit!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stal bakker,pensionstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:20

Ik verplaats dit topic naar ervaringen en diensten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:20

Het hangt er helemaal van af waar je naar op zoek bent... als je alleen een binnenbak + weidegang wilt, zit je wel goed. Verder moet je er niet zijn voor luxe oid :+

Oh, en het is natuurlijk ook een (redelijk drukke) manege. Dat moet je willen, en je moet je beseffen dat je die binnenbak dus regelmatig (zeker op zaterdag) niet voor jezelf zult hebben

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:21

Zag dat de paarden daar momenteel op vrij kleine weitjes staan met nu nog weinig gras. Weet niet wat je eisen zijn en waar je gaat wonen? Misschien kan ik met je meedenken. Mag eventueel ook via pb.

Edit: ik zei “gaat wonen”. Ging er vanuit dat je momenteel niet in de omgeving woont. Maar weet niet of dat klopt natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door san4nie op 01-07-19 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Re: Stal bakker,pensionstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:22

Anders is er in die buurt ook nog paardencentrum Op de Heegswal. Dat ziet er ook wel OK uit :j

pikeurmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 17:51

Foaly schreef:
Het hangt er helemaal van af waar je naar op zoek bent... als je alleen een binnenbak + weidegang wilt, zit je wel goed. Verder moet je er niet zijn voor luxe oid :+

Oh, en het is natuurlijk ook een (redelijk drukke) manege. Dat moet je willen, en je moet je beseffen dat je die binnenbak dus regelmatig (zeker op zaterdag) niet voor jezelf zult hebben

Ik hoef niet perse veel luxe hoor,daar betaal je meestal ook weer meer voor.

pikeurmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 17:53

Foaly schreef:
Anders is er in die buurt ook nog paardencentrum Op de Heegswal. Dat ziet er ook wel OK uit :j

Deze ken ik niet! Daar komen de paarden wel iedere dag buiten en hebben ook een binnenbak? Welke plaats ligt deze stal?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:33

pikeurmiep schreef:
Foaly schreef:

Deze ken ik niet! Daar komen de paarden wel iedere dag buiten en hebben ook een binnenbak? Welke plaats ligt deze stal?

In de winter alleen als het weer het toelaat. Er is een binnenbak en een buitenbak. Doordeweeks zijn er wel vaak lessen.