Mijn naam is Fenna van Dam en misschien dat je mij kent van mijn YouTube kanaal HoefWijzer.
Al een paar jaar is het mijn droom om naar het buitenland te gaan om stichtingen die paarden, ezels en eventueel andere dieren opvangen en opknappen te helpen. Dit wil ik graag doen omdat het voor mijzelf een hele mooie levenservaring lijkt, maar ook omdat ik het bereik van mijn kanaal voor iets goeds kan inzetten. Uiteraard wil ik het avontuur op de stichting delen met mijn volgers doormiddel van vlogs. Het komende half jaar heb ik veel tijd en daarom ben ik nu op zoek naar stichtingen.Nu ken ik al een handje vol goede stichtingen zoals:
- Pippi’s Opvang in Curaçao
- Paard In Nood in Spanje
- Algarve Horse Alarm in Portugal
- Brooke in onder andere Egypte
Nu is mijn vraag: Ken jij nog een stichting in het buitenland? Dit zijn mijn “eisen” voor een stichting:
- Het fijnst is als er Nederlands en/of Engels gesproken wordt.
- Op dit moment heeft Europa mijn voorkeur (vanwege bezorgde moeder). Mocht de stichting buiten Europa zijn mag je de stichting toch noemen.
- De stichting heeft geen oog voor winst.
- De dieren moeten uiteraard op één staan en héél goed behandeld worden, maar dat spreekt voor zich.
Ik hoor graag van je als je een vraag hebt of een stichting kent.
Op dit moment zit ik in Spanje en help ik bij de stichting Los Caballos Luna/Paard In Nood Spanje. Mocht het je leuk lijken om mijn avonturen te volgen, hieronder vind je de eerste video: