Mijn paard moet tijdelijk alleen staan. Helaas kan ze niet zo goed alleen blijven dus wil ik een geit voor haar kopen.
Heeft iemand ervaring hier mee? En hoeveel eet een geit ongeveer mee?
Ik ben wel van plan om de geit ook echt aandacht te geven met borstelen en wandelen. Zou hij dan alleen bij mijn paard kunnen staan of worden ze dan ongelukkig?
Ze komen in een paddock met inloopstal en een weide.
Simpel, nee. Ze zijn beide kuddedieren maar communiceren op een andere manier. Het is gewoon eigenlijk voor beide geestelijke mishandeling om ze bij elkaar te zetten zonder soortgenoten.
maj0
Geplaatst: 19-06-19 10:01
Paard en een geit kunnen best bij elkaar staan. Ze hebben alleen niets aan elkaar. Paard is heel ander dier dan een geit en heeft gewoon een paardenvriendje nodig
Mag ik vragen waarom je paard alleen moet staan? Je zegt dat je paard niet goed alleen kan en zoals hierboven genoemd een geit en een paard hebben echt niks aan elkaar. Dan kan je beter een shetlander kopen, daar heeft ie tenminste nog iets aan
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 19-06-19 10:07
Dit topic hoort op Beestenboel maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.