Hoi, Ik ben op zoek naar een leuke locatie waar ik springlessen kan volgen met mijn paard. We starten L niveau dus wil ook graag op dit niveau lessen. Dit mag een groepsles zijn op een vereniging of ergens prive/duo bij een springruiter op stal. (die dus zelf al hindernissen heeft staan)
Ik ben bekend met de Voornruiters, maar vind dit echt veelste duur worden. Bij een ruiter op stal zelf kan ik helaas ook niet de hoofdprijs per les betalen. Vandaar dat een (kleinschalige) vereniging met groepslessen misschien beter bij mij past. Al merk ik dat niet alle verenigingen ook daadwerkelijk in les hebben op mijn niveau.
Ik sta zelf in Maarssen, randje van oud zuilen Utrecht. Heb een trailer en ben bereid een halfuur ongeveer te rijden naar een locatie voor les.
Heb al wat gegoogled en rond gemaild, maar zou ervaringen van anderen zeer waarderen! Wie heeft de goude tip voor een leuke springles?
Van vulpen reageert niet eens op mijn berichten haha. Laseur heeft alleen groepslessen op laag niveau. Overigens later nog eens bericht over privé les en ook daar krijg ik geen reactie op.
Als mensen het wel lezen, maar niet reageren, ben ik er al wel een beetje klaar mee..