Strandrit omgeving Ouddorp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rochiril

Strandrit omgeving Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 19:49

Ik kom uit het diepe zuiden, dus niet bekend in de omgeving. Nu ben ik komende week een weekje in Ouddorp, en wilde graag met mijn vader een mooie strandrit maken...
Wij zijn beiden ervaren ruiters, >25j eigen paarden, maar deze nemen wij niet mee. Waar oh waar kunnen we een mooie strandrit maken met fijne maar brave paarden (mijn vader is bijna 70, super fit en prima in t zadel, maar een flinke valpartij is niet echt gewenst als t voorkomen kan worden) Uurtje of 2 is zat, geen grote groepen, liever met zn 2 met begeleiding tot max. 5 personen ong.?
Mijn vader is een slanke maar gezonde Nederlandse man, dus met een fjord oid. Komt hij niet weg.

Wie heeft er een tip?

Charly1989

Re: Strandrit omgeving Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:11

Hoi hoi, ik kom zelf daar uit de buurt. Er zit een manege in Ouddorp, maar weet niet of die nog strandritten organiseert. In het verleden wel. Maar dat kan Google je vast wel vertellen.
En in Renesse zit manege grol. Ze hebben daar paarden van alle soorten en maten waar je uit kan kiezen. Als je doordeweeks gaat zijn de groepen niet zo groot in deze periode nog.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:16

Iron horse ranch in Hellevoetsluis daar is op afspraak ( even bellen) ook een buitenrit met zijn tweeën mogelijk + begeleiding.

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 20:17

De Dijkgraaf lijkt volgens Google nog wel ritten te organiseren, iemand recente ervaring daarmee?

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:18

De dijkgraaf organiseert ritten!

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:40

Ik sta op PSC de Dijkgraaf in Ouddorp en daar worden strandritten georganiseerd. Er is veel mogelijk maar alles is altijd wel onder begeleiding, ze geven geen paarden mee.

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 20:53

Barney1978 schreef:
Ik sta op PSC de Dijkgraaf in Ouddorp en daar worden strandritten georganiseerd. Er is veel mogelijk maar alles is altijd wel onder begeleiding, ze geven geen paarden mee.

Nee zonder begeleiding is ook niet de bedoeling, wij zijn niet bekend in de omgeving. Dus graag een begeleider/gids mee

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 21:10

De dijkgraaf idd!