Hoi allemaal,
Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede instructeur/instructrice om me verder te helpen met mijn verzorgpaard. Ik verzorg een haflingermerrie van 5 die ik samen met een ander heb beleerd, ze is nu zo'n 3 maanden onder het zadel. Ik merk dat ik nu tegen een aantal dingen aanloop waardoor ik graag iemand met veel kennis en een visie waar ik ook achter sta lessen zou willen hebben. Omdat ik wat probleemgedrag bij mijn verzorgpaard merk zou het fijn zijn iemand te hebben die daarin meedenkt en ook kijkt waar dit mogelijk vandaan komt en meekijkt naar een oplossing.
Nu heb ik al veel rond gemaild en gebeld, maar tot nu toe blijkt het niet makkelijk te zijn iemand te vinden die bij mij op locatie komt in Rheden; dus mijn vraag, iemand tips of aanraders?
Wel heb ik iemand gevonden die me graag verder wilt helpen, maar helaas niet in de buurt woont. De reiskosten vergoeding zal dan hoger zijn dan de les zelf, nu heb ik er natuurlijk wel wat voor over, maar deze kosten lopen onnodig hoog op. Mocht er iemand in de buurt zijn van Rheden die ook graag lessen zou willen op het gebied van academische rijkunst (zowel onder het zadel als aan de hand) kunnen de reiskosten gedeeld worden, dus dat zou heel fijn en natuurlijk ook leuk zijn! Daarom ook mijn vraag of er mensen in de buurt zijn die wellicht samen willen lessen?
Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben of wellicht samen willen lessen!
Groetjes Shanice