Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kidde schreef:Stalhouderij het Fjordenpaard biedt privé strandritten en bosritten aan. Je betaalt alleen wel extrahttps://www.stalhouderij-hetfjordenpaar ... andritten/
XjesLiess schreef:Hartjeshoeve in Waalre. Met trekpaarden alleen jullie en begeleiding. Hele lieve paarden, zelf onlangs geweest. Gewoon stap draf en galop maar verwacht wel een rustig ritje, extra genieten van de omgeving
[ [url=m/drrcUe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zit ook iemand met shires in de loonse en drunese duinen. Heeft maar 4 paarden dus ook alleen jullie + begeleiding. Geloof dat zij op Facebook buitenritreseveren heet
JosefienE schreef:Echt heel toevallig plaatse iemand vandaag op fb over de Hartjeshoeve! Zag er heerlijk uit, maar een lekker stuk galopperen is eigenlijk een must. Ik weet niet hoe dat daar is?
Die andere ga ik even opzoeken. heb je misschien een link?
Edit: ik heb die tweede via Google al gevonden inderdaad, 3 shires en een fries. Maar dat is 18+ en mijn vriendin is 15. Heb haar wel gemailt om het na te vragen.
JosefienE schreef:jojoleinee schreef:Donna Oudshoorn aan het strand. Haar arabieren zijn top en de begeleiding ook. Ze is te vinden via Facebook.
Heeft zij een pagina voor deze ritten, of alleen een eigen account? Misschien gek als ik haar privé account pbHeb je hier zelf mee gereden?
JosefienE schreef:Apple schreef:Kan best zijn dat het nu eventjes kan duren voordat ze antwoord geeft, Donna heeft vandaag in Ermelo het NK Endurance gereden, 160km
Ik wacht geduldig afweet je misschien hoe duur een rit is en hoe groot de groep?