Buitenrit kleine groep, waar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JosefienE

Buitenrit kleine groep, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 19:40

Samen met een vriendin wil ik graag een strand- of heide/bos rit maken.

Nu zoek ik een manege of privé iemand waar we een rit kunnen maken. Het liefst met z'n tweeën (+ begeleiding) of in een kleine groep van max 5.

Mooie omgeving is een must. +- een uur vanaf Dordrecht. Het liefst willen we deze maand of juni.

Iemand tips?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:58

Laatst bijgewerkt door Kidde op 10-05-19 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 19:59

In Heemskerk bij daans horses.

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 20:00

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:01

Donna Oudshoorn aan het strand. Haar arabieren zijn top en de begeleiding ook. Ze is te vinden via Facebook.

Vleddertje1

Re: Buitenrit kleine groep, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:05

Iron horse ranch

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:07

Iron horse ranch in Hellevoetsluis daar kun je ook met zijn tweetjes ( met begeleiding) een strand / bosrit maken

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:16

Fjordenpaard is echt een aanrader en ik vind de prijzen wel meevallen, je krijgt er echt wat voor terug

hommetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:29

Jan v Loon in Loon op Zand. Kun je ook met een kleine groep rijden. Leuke paarden en mooie omgeving.

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 20:57

jojoleinee schreef:
Donna Oudshoorn aan het strand. Haar arabieren zijn top en de begeleiding ook. Ze is te vinden via Facebook.

Heeft zij een pagina voor deze ritten, of alleen een eigen account? Misschien gek als ik haar privé account pb :') Heb je hier zelf mee gereden?

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 21:00

xxxmh schreef:
In Heemskerk bij daans horses.

Die was ik tegen gekomen inderdaad, maar 1,5 uur rijden vind ik wel wat ver. Heen red ik nog, maar na de rit nog terug rijden, zie ik niet meer zitten zo lang :z

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 21:02

hommetje schreef:
Jan v Loon in Loon op Zand. Kun je ook met een kleine groep rijden. Leuke paarden en mooie omgeving.

Hebben we een half jaar gereden en super naar ons zin gehad! Maar iets nieuws zou leuk zijn :o

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 21:18

Bedankt voor het meedenken iedereen!

Weten jullie ook prive eigenaren die het aanbieden, zoals the seahunters ranch. Daar wilde wij eigenlijk gaan rijden, maar dat was pas vanaf juli mogelijk.

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 21:52

hommetje schreef:

Ik ging er vanuit dat dit om natuurpoort van loon ging, of bedoelde jij een andere?

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:13

Hartjeshoeve in Waalre. Met trekpaarden alleen jullie en begeleiding. Hele lieve paarden, zelf onlangs geweest. Gewoon stap draf en galop maar verwacht wel een rustig ritje, extra genieten van de omgeving
Afbeelding

Er zit ook iemand met shires in de loonse en drunese duinen. Heeft maar 4 paarden dus ook alleen jullie + begeleiding. Geloof dat zij op Facebook buitenritreseveren heet.
https://www.facebook.com/Buitenritreserveren/

En iets veder weg voor jullie: https://instagram.com/schwarzwalderfuch ... v3v98bsrcg
Laatst bijgewerkt door Lisanne_M op 10-05-19 22:21, in het totaal 2 keer bewerkt

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 22:16

XjesLiess schreef:
Hartjeshoeve in Waalre. Met trekpaarden alleen jullie en begeleiding. Hele lieve paarden, zelf onlangs geweest. Gewoon stap draf en galop maar verwacht wel een rustig ritje, extra genieten van de omgeving
[ [url=m/drrcUe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zit ook iemand met shires in de loonse en drunese duinen. Heeft maar 4 paarden dus ook alleen jullie + begeleiding. Geloof dat zij op Facebook buitenritreseveren heet

Echt heel toevallig plaatse iemand vandaag op fb over de Hartjeshoeve! Zag er heerlijk uit, maar een lekker stuk galopperen is eigenlijk een must. Ik weet niet hoe dat daar is?

Die andere ga ik even opzoeken. heb je misschien een link?

Edit: ik heb die tweede via Google al gevonden inderdaad, 3 shires en een fries. Maar dat is 18+ en mijn vriendin is 15. Heb haar wel gemailt om het na te vragen.
Laatst bijgewerkt door JosefienE op 10-05-19 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:18

Sequoia Stables in Ermelo (Veluwe dus)
Midden in het bos, een rit naar de hei is ook mogelijk (van de zomer hebben ze de 2 daagse weer)
En dauwtrapritten zijn er natuurlijk ook.

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:25

JosefienE schreef:
Echt heel toevallig plaatse iemand vandaag op fb over de Hartjeshoeve! Zag er heerlijk uit, maar een lekker stuk galopperen is eigenlijk een must. Ik weet niet hoe dat daar is?

Die andere ga ik even opzoeken. heb je misschien een link?

Edit: ik heb die tweede via Google al gevonden inderdaad, 3 shires en een fries. Maar dat is 18+ en mijn vriendin is 15. Heb haar wel gemailt om het na te vragen.

Had mijn bericht aangepast met link en nog eentje.

Wij hebben twee korte galops gedaan, het voorpaard had wat lossere ijzers en had moeite om lang te galopperen. Ze vertelde dat ze normaal wel een 2 of 3 keer een heel pad uit gallopeerd.

hommetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:47

JosefienE schreef:
hommetje schreef:

Ik ging er vanuit dat dit om natuurpoort van loon ging, of bedoelde jij een andere?

Dat is dezelfde inderdaad.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:52

jojoleinee schreef:

Donna inderdaad, via Endurance Clinics op Facebook :-)

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 22:55

Apple schreef:
jojoleinee schreef:

Donna inderdaad, via Endurance Clinics op Facebook :-)

Bedankt voor de fb naam! Gelijk opgezocht en ziet er heerlijk uit! Ik ga eens een berichtje sturen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:58

Kan best zijn dat het nu eventjes kan duren voordat ze antwoord geeft, Donna heeft vandaag in Ermelo het NK Endurance gereden, 160km :-)

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 22:59

Apple schreef:
Kan best zijn dat het nu eventjes kan duren voordat ze antwoord geeft, Donna heeft vandaag in Ermelo het NK Endurance gereden, 160km :-)

Ik wacht geduldig af :D weet je misschien hoe duur een rit is en hoe groot de groep?

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 06:57

JosefienE schreef:
jojoleinee schreef:

Heeft zij een pagina voor deze ritten, of alleen een eigen account? Misschien gek als ik haar privé account pb :') Heb je hier zelf mee gereden?

Die pagina heet Emdurance clinics. Ik heb zelf nu 4 keer bij haar gereden met zowel mijn eigen paard als paarden van haar.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 07:07

JosefienE schreef:
Apple schreef:

Ik wacht geduldig af :D weet je misschien hoe duur een rit is en hoe groot de groep?

De prijzen staan op de pagina als het goed is. Ik dacht tussen de 35 en 45euro afhankelijk van de duur van de rit.

Donna heeft zelf 3 paarden die mee op rit gaan, vaak sluiten er nog enkele prive paarden aan. Ik heb 2x me gereden. 1x rit met zijn 4ren en 1x rit met 6.
Prachtige ritten!