Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Sanet schreef:Ik heb 2 Pandora bedels van paard&ring. Ik had specifiek doorgegeven dat ik heel graag een grijze haar ook zichtbaar wilde in de bedel en dat heeft ze super netjes gedaan ook. Ben ik echt heel blij mee.
Kwaliteit ook echt goed. Dus ik ben wel tevreden.
Maar je ziet ook nu op social media dat de laatste berichten zijn rondom Black Friday en dat is natuurlijk alweer een poos geleden. Ik vrees dan ook dat het op persoonlijk vlak nog niet erg soepel gaat, dat is vreselijk.
Lavitabella schreef:Sanet schreef:Ik heb 2 Pandora bedels van paard&ring. Ik had specifiek doorgegeven dat ik heel graag een grijze haar ook zichtbaar wilde in de bedel en dat heeft ze super netjes gedaan ook. Ben ik echt heel blij mee.
Kwaliteit ook echt goed. Dus ik ben wel tevreden.
Maar je ziet ook nu op social media dat de laatste berichten zijn rondom Black Friday en dat is natuurlijk alweer een poos geleden. Ik vrees dan ook dat het op persoonlijk vlak nog niet erg soepel gaat, dat is vreselijk.
Er stond een nieuwe actie op dag of 4/5 geleden maar die is er af gehaald zag ik net. Over mijn 1e ring was ik ook zeker tevreden. En ik verwacht dat de 2e ook goede kwaliteit zal hebben Communicatie is gewoon een dingetje.
Lavitabella schreef:Nebuko schreef:Inmiddels eindelijk een mail terug, hopelijk krijg ik alsnog mijn waardevolle herinnering naar wens binnen. Ik ga heel hard duimen. Ook dat het contact nu goed blijft.
Hier nog steeds geen mail terug.. baal er echt van.
Krijtje schreef:Dat valt uiteraard niet goed te praten.. Heel soms raken dingen kwijt bij de post, daar heb ik helaas ook geen enkele controle over. En ik ben dan altijd bereid een nieuw sieraad te maken, geen enkel probleem. Uiteraard ook in jouw geval! Geen idee wat daar destijds is misgegaan maar ik maak het graag met je goed
Nebuko schreef:Het contact blijft helaas erg stroef, ik heb nog niks, ook geen mails meer. In de laatste mail verzocht om een brievenbuspakketje, traceerbaar. Inmiddels staat er wel een pakket aangemeld, dus hopelijk geeft ze die vandaag dan af bij postnl. Dat zou een hoop extra hoop geven voor mij, maar ook voor jullie. Enige advies wat ik kan geven is blijven mailen met duidelijke vragen, misschien krijg je dan uiteindelijk op de helft vd vragen een antwoord en uiteindelijk je bestelling. Ik laat het in ieder geval hier nog weten als het wel aankomt. Uiteindelijk mag je best klagen. Maar het ook laten weten als het opgelost is... wordt vervolgd...
Caboby schreef:Persoonlijke omstandigheden zijn inderdaad vervelend, echter lees ik in haar eigen post dat het sinds december/januari is. Terwijl er ook mensen zijn die besteld hebben in oktober/november en dat was dus daarvoor. Vreemd hoor en best veel geld en misschien het enige paardenhaar wat iedereen kwijt is.
Nebuko schreef:Inmiddels wel ontvangen, maar ik ben toch lichtelijk teleurgesteld en heb eigenlijk geen eens zin meer om erover te mailen. Het rechter vlechtje is zo enorm onherkenbaar en rommelig raar dat je er geen haar meer in ziet. Het linker vlechtje is beter, maar zit deels los. Stiekem kan ik gewoon wel huilen, want ik vind t lelijk. Misschien ligt dat aan mij, maar ik had meer verwacht ad hand vd foto's op fb en de site.
[ [url=m/xyYcAW.jpg]Afbeelding[/url] ]