Ervaring paardenring.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 10:10

Ik heb een ketting van paardenring. Ik ben er heel blij mee, het is een mooi sieraad. Wat hierboven al aangegeven wordt laat de communicatie soms wel te wensen over. Ik moest ook meermaals mailen over of de haren waren aangekomen, wanneer de ketting zou komen en toen de ketting niet op het beloofde moment aankwam moest ik daar ook weer zelf achteraan.
Jammer, gezien het toch best prijzig is allemaal.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 10:19

Ik heb een ring, ketting en armband.
Ze zijn nu denk ik tussen de 6 en 8 jaar oud en ik ben er erg tevreden over.

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:11

Sanet schreef:
Ik heb 2 Pandora bedels van paard&ring. Ik had specifiek doorgegeven dat ik heel graag een grijze haar ook zichtbaar wilde in de bedel en dat heeft ze super netjes gedaan ook. Ben ik echt heel blij mee.
Kwaliteit ook echt goed. Dus ik ben wel tevreden.

Maar je ziet ook nu op social media dat de laatste berichten zijn rondom Black Friday en dat is natuurlijk alweer een poos geleden. Ik vrees dan ook dat het op persoonlijk vlak nog niet erg soepel gaat, dat is vreselijk.


Er stond een nieuwe actie op dag of 4/5 geleden maar die is er af gehaald zag ik net. Over mijn 1e ring was ik ook zeker tevreden. En ik verwacht dat de 2e ook goede kwaliteit zal hebben :D Communicatie is gewoon een dingetje.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 12:36

Hhhhmmmm ik hou maar hoop dat het alsnog traceerbaar wordt verzonden. En dat ze alsnog zo netjes is om contact op te nemen, want dat is wel echt het minste om te doen, vind ik.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 12:42

Lavitabella schreef:
Sanet schreef:
Ik heb 2 Pandora bedels van paard&ring. Ik had specifiek doorgegeven dat ik heel graag een grijze haar ook zichtbaar wilde in de bedel en dat heeft ze super netjes gedaan ook. Ben ik echt heel blij mee.
Kwaliteit ook echt goed. Dus ik ben wel tevreden.

Maar je ziet ook nu op social media dat de laatste berichten zijn rondom Black Friday en dat is natuurlijk alweer een poos geleden. Ik vrees dan ook dat het op persoonlijk vlak nog niet erg soepel gaat, dat is vreselijk.


Er stond een nieuwe actie op dag of 4/5 geleden maar die is er af gehaald zag ik net. Over mijn 1e ring was ik ook zeker tevreden. En ik verwacht dat de 2e ook goede kwaliteit zal hebben :D Communicatie is gewoon een dingetje.


Deze heb ik op gereageerd inderdaad en iemand anders ook dat onze bestellingen nog niet ontvangen zijn en dat ze ook niet op onze mails reageert. Na mijn reactie met het verzoek dat ze echt contact met me op moet nemen om het op te lossen, heeft ze die "advertentie" inclusief reacties verwijderd. Maar ik heb dus nog altijd geen mail.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:17

Inmiddels eindelijk een mail terug, hopelijk krijg ik alsnog mijn waardevolle herinnering naar wens binnen. Ik ga heel hard duimen. Ook dat het contact nu goed blijft.

Caboby
Berichten: 197
Geregistreerd: 23-01-21

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:41

Ik heb er vorig jaar besteld. Duurde wel aardig lang, maar ze hield me hier goed van op de hoogte.
Ook ontzettend blij geweest met mn sieraad. Helaas gaan er nu wat haren los zitten en ik heb haar een week geleden hierover gemaild, maar nog geen reactie gekregen (gevraagd voor tips, wat ik zelf kan doen met de ring). Maar goed, een week vind ik niet erg, hopelijk reageert ze binnenkort. Mijn ervaring is dus gewoon positief, maar ik lees nu haar persoonlijke situatie, dat is niet niks. Echter zou ik dan wel een automatisch antwoord op mijn mail zetten, dat scheelt zoveel gedoe.

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:47

Ik heb afgelopen jaar bij haar besteld. 2 bedels voor mezelf en naderhand nog een bedel voor een vriendin. De communicatie gaat stroef en het terugzenden is misschien niet handig zonder track en trace maar het werk wat ze levert is prachtig. Ik ben er ontzettend blij mee en mijn vriendin ook!

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 20:40

Nebuko schreef:
Inmiddels eindelijk een mail terug, hopelijk krijg ik alsnog mijn waardevolle herinnering naar wens binnen. Ik ga heel hard duimen. Ook dat het contact nu goed blijft.


Hier nog steeds geen mail terug.. baal er echt van.

Caboby
Berichten: 197
Geregistreerd: 23-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 11:25

Lavitabella schreef:
Nebuko schreef:
Inmiddels eindelijk een mail terug, hopelijk krijg ik alsnog mijn waardevolle herinnering naar wens binnen. Ik ga heel hard duimen. Ook dat het contact nu goed blijft.


Hier nog steeds geen mail terug.. baal er echt van.

Ik helaas ook niet. Weet ook niet wanneer ik er nogmaals achteraan moet mailen..

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 14:02

Ik zie op Facebook ook veel mensen die geen reactie krijgen, maar ook die na maanden hun ring nog niet hebben. (Dan heb ik het over de laatste maanden, niet jaren geleden toen het dus wel goed ging) Weerhoud mij er eerlijk gezegd van om te bestellen. Ook omdat het lijkt alsof ze bij iedereen hetzelfde zegt. Zodra je openbaar gaat klagen is de ring kwijt en maakt ze een nieuwe om het op te lossen. Ik vind het een beetje vreemd. Persoonlijke situatie is echt super vervelend, maar zet dan je bedrijfje even op pauze, of neem bijvoorbeeld een x aantal bestellingen aan.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 14:15

Ik heb hier een mooi aanbod gehad om nogmaals een ring te laten maken. Ik heb haar een bericht gestuurd maar helaas ook geen reactie tot op heden

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 15:45

Krijtje schreef:
Dat valt uiteraard niet goed te praten.. Heel soms raken dingen kwijt bij de post, daar heb ik helaas ook geen enkele controle over. En ik ben dan altijd bereid een nieuw sieraad te maken, geen enkel probleem. Uiteraard ook in jouw geval! Geen idee wat daar destijds is misgegaan maar ik maak het graag met je goed :)


Ik wil toch wel even gezegd hebben dat ze, na mijn PB, nog steeds niet heeft geantwoord en sterker nog, het ook nog niet heeft gelezen. Onderhand meerdere Bokkers gesproken waarvan de ringen allemaal zijn kwijtgeraakt in de post. Kan gebeuren, maar dit worden er toch al wel (te) veel

Sanet

Berichten: 7950
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 15:53

Ja, dat vond ik wel heel spannend, dat er verstuurd werd zonder track and trace. Ik betaal ruim €100. Ik wil best €5 extra betalen voor een pakket verzending. Dat kun je tegenwoordig ook bijna allemaal thuis regelen en maken. Dus zo klaar bij de post. Maar dan is het in ieder geval te traceren.
Ik ben wel nog steeds heel blij met mijn sieraden. Maar ja, dan moet je ze wel krijgen.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 15:56

Het contact blijft helaas erg stroef, ik heb nog niks, ook geen mails meer. In de laatste mail verzocht om een brievenbuspakketje, traceerbaar. Inmiddels staat er wel een pakket aangemeld, dus hopelijk geeft ze die vandaag dan af bij postnl. Dat zou een hoop extra hoop geven voor mij, maar ook voor jullie. Enige advies wat ik kan geven is blijven mailen met duidelijke vragen, misschien krijg je dan uiteindelijk op de helft vd vragen een antwoord en uiteindelijk je bestelling. Ik laat het in ieder geval hier nog weten als het wel aankomt. Uiteindelijk mag je best klagen. Maar het ook laten weten als het opgelost is... wordt vervolgd...

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 17:12

Nebuko schreef:
Het contact blijft helaas erg stroef, ik heb nog niks, ook geen mails meer. In de laatste mail verzocht om een brievenbuspakketje, traceerbaar. Inmiddels staat er wel een pakket aangemeld, dus hopelijk geeft ze die vandaag dan af bij postnl. Dat zou een hoop extra hoop geven voor mij, maar ook voor jullie. Enige advies wat ik kan geven is blijven mailen met duidelijke vragen, misschien krijg je dan uiteindelijk op de helft vd vragen een antwoord en uiteindelijk je bestelling. Ik laat het in ieder geval hier nog weten als het wel aankomt. Uiteindelijk mag je best klagen. Maar het ook laten weten als het opgelost is... wordt vervolgd...



Hopelijk komt het binnen! Mijn hoop is sowieso al weg, de ring die waarschijnlijk kwijt geraakt is had haar van mijn overleden paard erin zitten en dit was het laatste wat er nog was. Dus de hoop dat ik een ring krijg met haar van beide paarden is dus al weg.

Caboby
Berichten: 197
Geregistreerd: 23-01-21

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 17:19

Persoonlijke omstandigheden zijn inderdaad vervelend, echter lees ik in haar eigen post dat het sinds december/januari is. Terwijl er ook mensen zijn die besteld hebben in oktober/november en dat was dus daarvoor. Vreemd hoor en best veel geld en misschien het enige paardenhaar wat iedereen kwijt is.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:39

Caboby schreef:
Persoonlijke omstandigheden zijn inderdaad vervelend, echter lees ik in haar eigen post dat het sinds december/januari is. Terwijl er ook mensen zijn die besteld hebben in oktober/november en dat was dus daarvoor. Vreemd hoor en best veel geld en misschien het enige paardenhaar wat iedereen kwijt is.

Die persoonlijke omstandigheden spelen dan al vanaf november 2021, want toen heb ik besteld en gaf ze dit ook aan nadat het contract stroef verliep. Maar uiteindelijk kwam bij mij alles goed, dus hou hoop.

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 17:17

Inmiddels wel ontvangen, maar ik ben toch lichtelijk teleurgesteld en heb eigenlijk geen eens zin meer om erover te mailen. Het rechter vlechtje is zo enorm onherkenbaar en rommelig raar dat je er geen haar meer in ziet. Het linker vlechtje is beter, maar zit deels los. Stiekem kan ik gewoon wel huilen, want ik vind t lelijk. Misschien ligt dat aan mij, maar ik had meer verwacht ad hand vd foto's op fb en de site.

Afbeelding

Sanet

Berichten: 7950
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 17:19

Oh jeetje, ja hier was ik ook echt niet blij mee geweest. Ik snap wel dat je erom kunt huilen.

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 17:29

Sanet schreef:
Oh jeetje, ja hier was ik ook echt niet blij mee geweest. Ik snap wel dat je erom kunt huilen.


Mee eens. Dit is ook echt niet wat ik gewend ben van haar. Mijn ring was super mooi ..

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 17:54

Oei, dat ziet er toch echt niet goed uit... Maar na alle ervaringen hier snap ik ook wel weer dat je geen zin hebt om te mailen. De kans dat je reactie krijgt is toch erg klein. Maar dit is inderdaad gewoon echt niet mooi. Dit had iedereen kunnen maken. :o

Anastasia24

Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 18:37

Ik lees dit topic al een tijdje mee omdat ik graag een hangertje wil van mijn 3 jongens maar god wat slecht gedaan hierboven zeg... het zou je laatste plukje haar maar zijn van je overleden pony.. Ik kan daar slecht tegen dat er zo mee om word gegaan, (erg) moeilijke persoonlijke situatie of niet.. Snap dat je klaar bent met het heen en weer mailen, ik vraag me af waarom ze niet gewoon een stop zet op haar website tot alles netjes bij is gewerkt.

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 19:12

Nebuko schreef:
Inmiddels wel ontvangen, maar ik ben toch lichtelijk teleurgesteld en heb eigenlijk geen eens zin meer om erover te mailen. Het rechter vlechtje is zo enorm onherkenbaar en rommelig raar dat je er geen haar meer in ziet. Het linker vlechtje is beter, maar zit deels los. Stiekem kan ik gewoon wel huilen, want ik vind t lelijk. Misschien ligt dat aan mij, maar ik had meer verwacht ad hand vd foto's op fb en de site.

[ [url=m/xyYcAW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ze leest hier toch wel eens mee? Ben echt benieuwd naar de verklaring hiervoor, want dit ziet er echt niet uit....

Celebi
Berichten: 3654
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaring paardenring.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 19:24

Wat erg! Dat haar is inderdaad heel slordig verwerkt. Het steekt zelfs uit en dat is dus wel gevoelig voor stuk gaan. Maar verder ook de vele krassen en beschadigingen op de hanger en het linker steentje zit niet in het midden. Ik zou denk ik ook in huilen uitbarsten bij het ontvangen van zoiets. Bizar, ik heb een hanger van haar van een paar jaar geleden en die was zo mooi en kwam snel binnen ook.