Gezocht: Instructie grondwerk & beleren Heeze(NB)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renee_S

Gezocht: Instructie grondwerk & beleren Heeze(NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-19 13:50

Hoihoi!

Ik ben inmiddels al weer een tijdje met mijn baby aan de slag. Meneer is vorige week 2 geworden. Rustig aan wil ik steeds meer met hem gaan doen. Het plan is om hem rustig aan de basis te leren, te leren longeren, volgende zomer (2020) basis te beleren en hem dan 's winters rust geven om alles lekker te verwerken.

Nou zou ik graag iemand hebben die mij hierbij helpt. Meneer is erg braaf aan de hand, maar er zijn nog een paar kleine puntjes waar ik tegenaan loop. (Hij loopt ooit erg langzaam mee, houdt aandacht niet goed bij mij. Ook vinden we stilstaan nog erg lastig.)

Ik zoek dus iemand die me hierbij kan helpen, en ben op zoek naar ervaringen. Het liefst iemand die me op den duur ook kan helpen met hem leren longeren en zadelmak maken, maar dit mogen ook verschillende instructrices/instructeurs zijn. Iemand ervaring met iemand in mijn omgeving die les geeft in een van of al deze zaken?

Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met Marjolein van den Broek, helaas reageert zij niet of nauwelijks op mijn berichtjes. Zij valt voor mij helaas dus af.

Ik hoor het graag!