Weg uit de randstad, hallo Steenbergen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Weg uit de randstad, hallo Steenbergen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 09:44

Wij gaan onze droom (op voorbehoud van bouwkundige keuring van ons net gekochte huis) waarmaken en hebben ons droomhuis gevonden in Steenbergen. Ik woon al mijn hele leven in Zoetermeer, maar heb altijd geroepen dat ik daar niet oud ging worden. Nu is het dan zover, eind zomer zal waarschijnlijk de oplevering zijn. Eerst moet onze huidige koopwoning nog verkocht worden.
Onze brave merrie zoekt daarom ook een fijn nieuw huis! De stal waar wij nu staan is een vijf sterren huisje, eigenlijk zoek ik dus een soortgelijk plekje voor haar.

* voorkeur ruime box met buitenluik
* winter enkele uren buiten in paddock of wei
* zomer weidegang overdag
* voldoende en bij voorkeur onbeperkt ruwvoer
* binnenbak, buitenbak en uitrijmogelijkheden
* volpension, inclusief binnen en buitenzetten

Wie is er bekend in deze omgeving ( straal van 10KM ongeveer)en heeft er tips? Meer dan welkom!!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 05-05-19 10:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:07

Welke Steenbergen in Nederland? Ik geloof dat er drie zijn en heb genoeg verhalen gehoord van Steenbergers waarvan de visite op een hele andere plek in Nederland stond :')

Gefeliciteerd met jullie nieuwe plekje!
Laatst bijgewerkt door Sakura789 op 05-05-19 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Re: Weg uit de randstad, HALLO Steenbergen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:09

Als je Steenbergen in Brabant bedoeld. Ik sta op The Pine Ranch in Bergen op Zoom en rijd op de snelweg langs Steenbergen. Stalgenootje woont daar ook. Voldoet aan al je eisen, behalve onbeperkt ruwvoer & buitenbak :)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 10:26

Sakura789 schreef:
Welke Steenbergen in Nederland? Ik geloof dat er drie zijn en heb genoeg verhalen gehoord van Steenbergers waarvan de visite op een hele andere plek in Nederland stond :')

Gefeliciteerd met jullie nieuwe plekje!

:D :D :D

West Brabant. Omgeving Bergen op Zoom.

Dankjulliewel!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 10:27

xDenies schreef:
Als je Steenbergen in Brabant bedoeld. Ik sta op The Pine Ranch in Bergen op Zoom en rijd op de snelweg langs Steenbergen. Stalgenootje woont daar ook. Voldoet aan al je eisen, behalve onbeperkt ruwvoer & buitenbak :)

Ik denk dat je dan juist een binnenbak bedoeld of niet? Hoe is het voerbeleid daar? Dat vind ik nl wel echt een heel belangrijk iets.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:30

Nee, wij hebben een enorme binnenbak. Je kan even op google de website zoeken :) Het voerbeleid is prima, meerdere keren ruim voldoende hooi/kuil/kruidenhooi/geenideewatnogmeer en brok. Paarden staan er allemaal perfect bij qua glans en gewicht.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 10:36

xDenies schreef:
Nee, wij hebben een enorme binnenbak. Je kan even op google de website zoeken :) Het voerbeleid is prima, meerdere keren ruim voldoende hooi/kuil/kruidenhooi/geenideewatnogmeer en brok. Paarden staan er allemaal perfect bij qua glans en gewicht.

Ga kijken!
Laatst bijgewerkt door DatBenIkNou op 05-05-19 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:39

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Weg uit de randstad, hallo Steenbergen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:59

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.