Heeft er iemand ervaring met pensionstal Slamat? En als iemand het weet, wat zijn de prijzen en is er een wachtlijst?Alvast bedankt voor antwoorden
Ik heb ervaring met de locatie op de Stevensweg. Maar ik weet niet over welke locatie jij meer informatie wil hebben? Je kan altijd een PB sturen.
Isabel_k schreef:Ik heb ervaring met de locatie op de Stevensweg. Maar ik weet niet over welke locatie jij meer informatie wil hebben? Je kan altijd een PB sturen. Kan ik wat meer informatie krijgen over de stevensweg? Dat lijk namelijk gewoon op een huis, ik rijd er bijna elke dag langs
Stuur maar een PB met je vragen. Ik weet niet precies wat je wil weten en mijn ervaring is ongeveer vier jaar geleden, dus ik weet ook niet hoe relevant het op dit moment nog is.
Heeft iemand wat meer informatie over de andere locatie?Bijvoorbeeld wat de kosten zijn en of de zweer er gezellig is.Ik denk idd ook dat de locatie bij de stevensweg is opgeheven.
Ik wou net zeggen. Volgens mij is de sfeer wel gezellig, al is dat vaak wel relatief natuurlijk. Op grote pensionstallen zoals Slamat valt er altijd wel iemand buiten.