Ervaringen gezocht: buitenritreserveren.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pferdje

Ervaringen gezocht: buitenritreserveren.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 13:48

Heeft er iemand ervaring met buitenritreserveren.nl?
Ik zie dat ze buitenritten aanbieden met shires/ clydesdales in de Loonse en Drunense duinen.
Hoe zijn de paarden? Kan je het aanraden?

Ik ben erg benieuwd. Als liefhebber van de Gentle Giants zou ik hier graag een buitenritje willen maken.

Alvast bedankt!

Vleddertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:19

Toevallig pas geleden hier ook naar gekeken, maar waarom zou je via deze site boeken en niet gewoon rechtstreeks bij betreffende stallen? Snap de meerwaarde ervan niet... Als je beetje googled kan je ze gewoon allemaal vinden...

Pferdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 10:25

Vleddertje1 schreef:
Toevallig pas geleden hier ook naar gekeken, maar waarom zou je via deze site boeken en niet gewoon rechtstreeks bij betreffende stallen? Snap de meerwaarde ervan niet... Als je beetje googled kan je ze gewoon allemaal vinden...

Daar heb je een punt. Ik dacht dat er een stal achter zat. Dan ga ik nog even googlen. Ben je al op je buitenrit geweest? Kan je een stal aanbevelen?

shires2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:31

Hoi , ik rijd in de Loonse en Drunense duinen buitenritten met de SHIRES, ik vertrek vanaf manege D‘n Dries. Ik denk overigens dat jullie de site -Vind je buitenrit - bedoelen zij bieden ritten aan van alle maneges.
IK rijd mijn buitenritten met 5 Shires CHESS, PARKER, LIES, FLOOR EN FLOWER.

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:56

shires2018 schreef:
Hoi , ik rijd in de Loonse en Drunense duinen buitenritten met de SHIRES, ik vertrek vanaf manege D‘n Dries. Ik denk overigens dat jullie de site -Vind je buitenrit - bedoelen zij bieden ritten aan van alle maneges.
IK rijd mijn buitenritten met 5 Shires CHESS, PARKER, LIES, FLOOR EN FLOWER.

Ik zie op je website bodyprotector staan, is die verplicht?

shires2018

Re: Ervaringen gezocht: buitenritreserveren.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:47

Het is niet verplicht om dat het wettelijk niet verplicht is . Ik vind het altijd fijn als de ruiters er 1 aan hebben maar ik verplicht het niet.