Les natural horsemanship - boomloos - niet met eigen paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anique86

Les natural horsemanship - boomloos - niet met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-19 20:07

Hallo!

Ik rij al meer dan 20 jaar, maar het is lang geleden dat ik les gehad heb.

Nu heb ik een 2 jarig paard gekocht die ik over een aantal jaar bitloos en boomloos wil gaan inrijden.

Omdat ik het tegen die tijd graag goed wil doen, wil ik les gaan nemen om zelf kennis op te doen mbt natural horsemanship, en bitloos/boomloos rijden.

Dit kan dus niet op mijn eigen paardje dus ik ben op zoek naar iemand die mij les kan geven en ook een paard beschikbaar heeft.

Ik woon in het midden van het land. Tussen Utrecht en Den Bosch in. Ik vind het niet erg om 30 minuten te rijden.

Weten jullie iemand tussen Utrecht/ Den Bosch/Gorinchem/ Nijmegen in die mij les zou kunnen geven?

Effects

Re: Les natural horsemanship - boomloos - niet met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 00:42

Ik geef les in grondwerk met positieve bekrachtiging met curly horses op eigen locatie in Bennekom. Dit is alleen geen rijles. Pb gerust als je meer wilt weten!

Jessix

Re: Les natural horsemanship - boomloos - niet met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 01:21

Ik ken wel iemand die je met haar eigen paarden les kan geven in NH. Beetje afhankelijk van je kunnen en ik vermoed ook wel lengte + gewicht zou je ook op haar paarden wel mogen rijden. Bitloos kan ook, maar ze heeft volgens mij geen boomloos zadel. Het is in Ede. Als je interesse hebt kun je me een pb sturen.