ik zoek een rustig plekje voor mijn 2 paarden rondom leeuwarden.ik sta nu bij een oude boer maar hij gaat de boel binnenkort helaas verkopen.ik betaal hier maar 80,- per paard incl hooi . weet iemand nog een leuk adresje in de buurt van leeuwarden bij een boerderij ?(geen pensionstalling)
Misschien kent de boer nog een andere boer? Veel boeren kennen elkaar wel.. ik had ze zelf destijds in Burgum staan. Iets verder en iets duurder. Maar wel een leuk plekje met veel buitenrij routes.
Wanneer moet je weg zijn of is dat nog niet bekend?
Denk dat het zelfs in fiesland lastig word om zo goedkoop te staan. Ik weet een adresje voor 140 per maand inclusief hooi en mesten maar dat is nog een half uur voor je rijden
wil maximaal 10 minuten rijden.ik weet ook iets in franker voor 150,- dan heb je je eigen plek ongeacht hoeveel paarden er staan betaal je 150,-,ook super goedkoop,maar veel te ver
Flicka12
Geplaatst: 24-04-19 13:42
Mocht je toch nog interesse hebben in ene pensionstal, ik sta vlakbij Leeuwarden, van alle gemakken voorzien en niet super duur Dan mag je altijd een PB sturen
Stal van de singel tytsjerk. Is dat mischien te doen? Die adverteren op aanvraag op marktplaats. Mischien ook wel duur dat weet ik niet maar ben even aan het meedenken