Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paljaslaura schreef:Er zijn gewoon 2 paden waar hengsten staan. Er wordt dan rekening gehouden met het feit dat er geen merries omheen kunnen.
Hoe het met de paddocks zit weet ik niet.
Amber_anne schreef:Vroeger stond er bij de ingang ook een hengst op het gras, stonden wat ruinen naast
Geen idee of ze dat nog hebben
Nouvel schreef:Ik ken iemand die er met 2 hengsten staat en die gaan volgens mij ook gewoon in een eigen weitje naar buiten elke dag.
belindaap88 schreef:Over de privé weides klopt inderdaad, je mag het helemaal zelf bepalen. Zelfs met droog en goed weer kan je er in de winter op. Voor hengsten is er ook paddock service of stapmolen service mogelijk. Als je ze belt voor een rondleiding, kunnen ze je alles uitleggen en laten zien. Er staan vrij veel hengsten op stal.
Arabian2903 schreef:belindaap88 schreef:Over de privé weides klopt inderdaad, je mag het helemaal zelf bepalen. Zelfs met droog en goed weer kan je er in de winter op. Voor hengsten is er ook paddock service of stapmolen service mogelijk. Als je ze belt voor een rondleiding, kunnen ze je alles uitleggen en laten zien. Er staan vrij veel hengsten op stal.
Heb je het over wennekers of een andere stal?